Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin Only - Review!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

Je bent weer vroeg terug!!

Hoe hebben jullie het gehad??

Old Post Oct-27-2002 09:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Wederom heb ik meer respect gekregen voor Armin. Elke keer dat ik hem live hoor wordtie beter. Nou hier volgt een kort verslag van de avond.

Rond een uur of 1 kwamen een vriend en ik aan bij de Eau en tot mijn grote verbazing stond er een fucking lange rij buiten. Aangezien bij de negen uur set van Armin het gezellig druk was maar niet een afgeladen tent, dus ik had niet echt de verwachting dat het super druk zou worden. Denk dat er een rij stond van minimaal 20 minuten, komt er na 5 minuten een uitsmijter ons uit de rij halen, zo van jullie hebben geen jas aan kom maar binnen, whoaaaaaaaaaaaaaa en al die suckers met jas schelden, big FUN .

Gelijk maar een bar opgezocht om een drankje te nemen die ik wel verdient had na 5 minuten wachten . Was al aardig op weg om dronken te worden, want had al een verjaardag en Scheveningen achter de rug. Gelijk viel de goede sfeer op iedereen had er duidelijk zin in en wij aangezien we in de auto al een voorproefje hadden gehad wat er in de Eau afspeelde. Wat draaide Armin weer goed zeg een goede mix van klassiekers tot de nieuwste nummers.

Rond een uur of twee maar ff naar het grote podium gelopen om te kijken of die bamibal van een supersjinees nog aan het springnichten was. Staan er echt drie Chinesen op het podium (familie/kenissen Opti ??), maar de juiste Supersjinees aangesproken. Donna, Jappio en Tijs08 ook nog ff gesproken. Helaas had die kameraad van me geen zin om op het podium te staan dus kon helaas niet lang blijven op het podium, maar zoals bij Paul van Dyk heerste er weer een relax sfeertje tussen de TA'ers.

Rond half vijf (zomertijd nog) weggegaan wegens omstandigheden en nog ff snel naar Scheveningen gecrosst om bij Masada (aanrader van een restaurant) een sateetje te eten. We hadden al weer spijt in de auto dat we weg waren gegaan, want de ene knaller naar de andere knaller kwam voorbij. Zeer geslaagde avond, die ik ff nodig had.

Ps.
Heeftie nou de 12 uur gehaald of niet ??

Old Post Oct-27-2002 10:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

w00000000000t w0000000000000t
wat een feest
wat een sfeer
wat een muziek
wat een publiek
wat een eikels op kleine podium
wat een raar gezicht als ik in de spiegel nu kijk
wat een vreemd gevoel in me maag
wat een gore lucht van me geruft
wat een lame opmerking van robert over de t.nu helden
wat een tijd om te gaan slapen

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-27-2002 11:22 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

WAT EEN gave avond was dit weer!!

Net iets te druk naar mijn mening, maar de sfeer was uitermate goed (afgezien van het feit dat iedereen die een lidmaatschap op de sportschool kan aantonen, gratis naar binnen mag )

Maar het gehalte schone dames maakte dit weer geheel goed!

Ik heb me prima vermaakt en de sfeer onder TAss was weer super! Thanx for the directions Opti & Dank voor de aanwezigheid Jappio en Lex natuurlijk Donna & RV -helemaal->
Kolkie, Eieregooie & Acces & Magik54
Weer onwijs staan genieten van de waanzinnige mengeling van oude en nieuwe trancers, en blokje classics met daar achteraan lekkere beuk techno was een mooi einde voor mij van de avond.

oja bij deze bedankt voor die pic. 'Terpsichore van Trance.nu' Top jongen!

Old Post Oct-27-2002 14:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
westflake
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2001

heeft die het gehaald of hoe lang heeft die gedraaid?

Old Post Oct-27-2002 15:54 
Click Here to See the Profile for westflake Click here to Send westflake a Private Message Visit westflake's homepage! Add westflake to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002

oei oei oei ... wat 'n super goed feest was dat zeg !!!
idd 'n beetje druk, maar 'n top sfeertje !

Armin draaide zeer goed, lekker veel bekende plate, zowel ouwe classics als nieuwe tunes, met veel stamp gehalte erbij
Ook nice om wat TA's tege te kome ... Jappio & Lex (Top dat jullie d'r ware), Kolkie (nog bedankt voor 't drankje!), Tijs08, Zaadsji...erm...SuperSjinees , en natuurlijk de rest !!!

Achteraf gezien 'n zeeeeer geslaagt feestie, zeker voor herhaling vatbaar !!!
(En nu op naar Capitol !!!!)

TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles

Old Post Oct-27-2002 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Access Click here to Send Access a Private Message Visit Access's homepage! Add Access to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Armin Ownage!

Zeg Tim... wanneer wordt 't uitgezonden dan??? Enneuh Tin, je ben een slechte interviewer

Grtz!

Old Post Oct-27-2002 16:38 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Vonnut heel vet feest, heb me zeer vermaakt, en ben nu nóg gaar

Old Post Oct-27-2002 16:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict

Registered: Aug 2002

ik heb t geluisterd op de radio, van een uurtje of 3 tot 6 en ik moet zeggen dat het erg lekker klonk.. heb niet alles even helder meegemaakt, maar dat krijg je op dat tijdstip

vind t wel jammer dat ik er nie bij was, maar aan de andere kant vraag ik me af of ik na afloop nog thuis was gekomen met al dat gezeur vanwege treinverkeer dat niet meer reed i.v.m. de storm..

Old Post Oct-27-2002 17:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Odyne

vind t wel jammer dat ik er nie bij was, maar aan de andere kant vraag ik me af of ik na afloop nog thuis was gekomen met al dat gezeur vanwege treinverkeer dat niet meer reed i.v.m. de storm..

LOL waar is KOLKIE dan nu ergens?

Old Post Oct-27-2002 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Jappio
LOL waar is KOLKIE dan nu ergens?

dat hebben Flipper en ik ons ook nog afgevraagd...

net zoals offie via Arnhem naar Den Haag wou reizen op de heenweg, omdat er tussen Arnhem en Utrecht gisteravond al geen treinen meer reden en t maar de vraag was of hij dat had nagecheckt..

Old Post Oct-27-2002 17:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

halverwege zwakte hij wat af door blije kaas te gaan draaien, maar verder was het echt stampen, springen en helemaal los gaan. Heb het tot een uur of half 9 wintertijd volgehouden en ik heb nu nog pijn aan me p00ten...

Jappio, Lex, Glanis, RV, Donna, Yarnie, Pivot, SPU (RMF), Kruisgrijpende sjineesch, kolkie, magik54, ik ben er een paar vergeten geloof ik.. en last but not least, armin: Iedereen bedankt voor een hardstikke geslaagde avond, het was echt een topavond, jammer alleen van de drukte en het grote gehalte sterioden + silliconen + travestieten + coke snuivende rasmogolen die cola over je kleren gieten..

Tot Capital allemal

Old Post Oct-27-2002 17:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin Only - Review!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksome help please? [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlackwatch - "I'm Here" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:20.

Forum Rules: