|
Aangezien het gisteren twee maanden geleden is dacht ik post maar weer een kort verslagje:
In het verpleeghuis gaat het toppie. Maandag zijn ze verhuisd naar een nieuwe locatie. Nieuwbouw, tis errug mooi, maar volgens me stiefmams drie keer kut, want ze kan beter thuis zitten, volgens haar.
Het geneesproces gaat ook errug voorspoedig. Ze is weinig herineringen kwijt en haar korte termijngeheugen is ook niet aangetast. Het praten gaat ook met de dag beter en je kan al een redelijk gesprek met haar voeren. En haar karakter is naar ons idee ook gewoon hetzelfde gebleven.
En als klap op de vuurpijl is ze dinsdag voor het eerst een uurtje thuis geweest en dat ging ook super. Me zusje was jarig, dus een mooi kado'tje voor haar dat haar moeder ff thuis was. Ze herkende alles en ze heeft der katten dood geaaid .
Gisteren met de Sint is ze ook weer thuis geweest en dat ging ook top, alsof ze nooit was weg geweest.
Verplegend personeel staat er ook verbaasd van hoe snel alles gaat, want de stap om ff naar huis te gaan wordt over het algemeen pas na maanden genomen en ze ligt er pas een klein maandje in. Het volgende doel is een heel weekend thuis, met de kerst gaan we dit zeker halen. Twee maanden geleden hebben we niet kunnen denken aan de kerst, maar ik kan je garanderen dat we de beste kerst van ons leven zullen hebben 

Down-Under was da bomb
|