Originally posted by Eye-Riz
dus kom op tijd, want het kan nog wel eens druk worden aan de deur (en vol = vol!)
Mja... dat kan nog weleens lastig worden dan... Nu blijkt opeens dat ik tot een uurtje of half 12 moet werken Dus ik ben er dan rond half 1 op z'n vroegst (mits iemand met een rijbewijs zo vriendelijk is om te wachten tot ik weg kan, want met de trein kan het nog weleens langer duren). Kzal de rest wel vast vooruit sturen, zodat die iig op tijd er zijn...
Nov-27-2002 01:51
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
/me is aanwezig
Nov-27-2002 15:52
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Donna
/me is aanwezig
EXCELLENT
Nov-27-2002 18:53
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
joh, probeer het gewoon. als het wat later wordt, en het is vol, dan zeg maar dat je groepjes vrienden van TA die vorige keer vrijwilliger waren al binnen zijn, en jij als enige niet. Niet tegen de portiers, dat heeft geen zin. Maar tegen degene van Nexus achter de kassa
Nov-27-2002 23:12
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Eye-Riz
joh, probeer het gewoon. als het wat later wordt, en het is vol, dan zeg maar dat je groepjes vrienden van TA die vorige keer vrijwilliger waren al binnen zijn, en jij als enige niet. Niet tegen de portiers, dat heeft geen zin. Maar tegen degene van Nexus achter de kassa
Whehehe... ik zal me best doen We komen met 2 of 3 mensen dus later... 2 werken en 1 autorijden (hoop ik ) De rest gooi ik om 8 uur al op de trein zijn ze iig op tijd
Trouwens... ff voor de zekerheid... Mogen er digicams mee?
Nov-28-2002 04:51
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Ik ben er om officieel foto's te maken dus er komen in ieder geval foto's of ze zo goed worden al die van de vorige keer weet ik nog niet
Nov-28-2002 07:15
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by eieregooie
Hmmm... het heeft even geduurd... is het een en ander tussen gekomen helaas...
MAARRR! Mailtje is verstuurd en we komen met z'n 12en Waaronder Access, Spinnin' Jack (en we gaan NIET om 4 uur naar huis ), Zip met z'n meissie en ik... en nog een stoot andere lui
Kans bestaat dat dat deze keer weer gaat gebeuren, ik heb het programma van m'n persooneels feest nog niet te horen gekregen, maar ze verzekerde me dat het net zoals vorig jaar niet mals zou gaan worden.
Nov-28-2002 14:05
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
mmm... kans word kleiner dat ik kom.. ze geven nu nog een feestje ook.. wat ze normaal nooit doen, maar 30 jaar is ook wel bijzonder.. vin het wel klote..
Originally posted by TimeportE
mmm... kans word kleiner dat ik kom.. ze geven nu nog een feestje ook.. wat ze normaal nooit doen, maar 30 jaar is ook wel bijzonder.. vin het wel klote..
jammer maar 30 jaar dat gebeurt ook maar 1x
Mijn ouders zijn volgend jaar 25 jaar getrouwd maar die vinden een feest geven alleen maar geldverspilling
Nov-28-2002 16:33
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Spinnin Jack
Kans bestaat dat dat deze keer weer gaat gebeuren, ik heb het programma van m'n persooneels feest nog niet te horen gekregen, maar ze verzekerde me dat het net zoals vorig jaar niet mals zou gaan worden.
Hmmm... zorg maar gewoon dat je uitgerust bent...
Nov-29-2002 01:04
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Ik zal ook aanwezig zijn daar, heb er best wel zin aan... aangezien Donneponna er ook zal zijn.. en wie nog meer btw? Heb geen zin om alle posts te lezeren en alle twijfelaars te filteren