Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vart har ni fått era nicknames från? :)
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dragonfly_
tranceaddict

Registered: Sep 2003

quote:
Brander är kort för Branded Banned eller märkt bannlyst...

Vad blev du kickad från Lunar för?

Old Post Oct-21-2003 20:08 
Click Here to See the Profile for Dragonfly_ Click here to Send Dragonfly_ a Private Message Visit Dragonfly_'s homepage! Add Dragonfly_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RagingEskimo
tranceaddict

Registered: Apr 2002

Humma. Har alltid hetat Phreaq annars, men det var taget här så jag tog mig ett sekundärnamn. Phreaq har det varit sen.. tja.. Hedenhös brann eller nåt. Pillade med stavningen till ordet, som jag tyckte var snyggt och fick till det. Sen kom Hackers och förgyllde min dag, men även gjorde så mitt nick blev taget som palgiat. Bah.
Nuvarande nick:et kom sig av en karaktär i ett tidfördriv för ett par år sedan. Riktigt folkilsk pajsare som tycker om harpuner i en serie jag kletade ner i högprestandamukvaran MS Paint.

Old Post Oct-22-2003 05:36  Canada
Click Here to See the Profile for RagingEskimo Click here to Send RagingEskimo a Private Message Visit RagingEskimo's homepage! Add RagingEskimo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Brander
tranceaddict in training

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Dragonfly
Vad blev du kickad från Lunar för?

hmm... ja du... Gissar att det var för att jag utnyttjade min rätt att utrycka min känslor och tankar, även när andra tycker att dom är obekväma... Kanske är jag lite för liberal för vissas smak

Brander ~ truth hurts baby..!

Old Post Oct-22-2003 11:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Brander Click here to Send Brander a Private Message Add Brander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vegvisaren
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003

Har haft så många nicks sen jag började.
Bestämde mig till sist för att kalla mig för vägvisaren, men det går ju inte internationellt med att skriva ´ä´ så det blev till slut vegvisaren. Lite kul att jag valde just vägvisaren med tanke på det kassa lokalsinne jag har.

Fick faktiskt frågan på TA - NYC efter att jag lagt in en tråd, vad mitt nick ´vegvisaren´ betyder. Skrev som svar "the guide".

Old Post Nov-03-2003 13:19  Sweden
Click Here to See the Profile for vegvisaren Click here to Send vegvisaren a Private Message Add vegvisaren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by vegvisaren

Fick faktiskt frågan på TA - NYC efter att jag lagt in en tråd, vad mitt nick ´vegvisaren´ betyder. Skrev som svar "the guide".

Finns det en korrekt översättning på det? Jag tänkte direkt "pathfinder" men det är ju stigfinnare... "roaddirector" kanske?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-03-2003 14:03  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

vägvisare = signpost

Old Post Nov-03-2003 14:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vegvisaren
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by Aendy
Finns det en korrekt översättning på det? Jag tänkte direkt "pathfinder" men det är ju stigfinnare... "roaddirector" kanske?

Precis...jag var inte heller helt säker på vad som var rätt. Var tvungen att gå in Här för att få en översättning.

Jag var märkligt nog också inne på "pathfinder", men det känns inte helt rätt...

Old Post Nov-03-2003 14:50  Sweden
Click Here to See the Profile for vegvisaren Click here to Send vegvisaren a Private Message Add vegvisaren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vegvisaren
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by reveal
vägvisare = signpost

Om det är en skylt ja, men om en person visar vägen då?

Old Post Nov-03-2003 14:53  Sweden
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by vegvisaren
Om det är en skylt ja, men om en person visar vägen då?

... så är "guide" bra.

(mitt förra inlägg var alltså ett skämt )

Old Post Nov-03-2003 15:36 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vegvisaren
Junior tranceaddict

quote:
... så är "guide" bra.

(mitt förra inlägg var alltså ett skämt )

I C

Old Post Nov-03-2003 15:51  Sweden
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
... så är "guide" bra.

bättre än signpost iaf

allvarligt talat så tror jag det e svårt att hitta någe bättre? pathfinder e väl mer upptäckare eller?

Old Post Nov-03-2003 16:33  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by St_Andrew
allvarligt talat så tror jag det e svårt att hitta någe bättre? pathfinder e väl mer upptäckare eller?

beror helt å hållet på sammanhang, allt från "police-man on a corner" till "guide" och "director"...

Old Post Nov-03-2003 16:41 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vart har ni fått era nicknames från? :)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease identify this one [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJunkie XL - Power Of Big Slacks [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:38.

Forum Rules: