Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > line up trens-enersjie 2003
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

tomcraft

In het stukjeop id-t hebben ze het over een dj die momenteel veel aanvragen krijgt..

WOEHOEI

echt vet nu ga ik maybe.

Old Post Jan-15-2003 14:16  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Yahel denk ik niet...
Welke DJ heeft nou nog nooit in Nederland gedraaid? Dat zijn er weinig hoor, ik weet het zo 1,2,3 nog niet.

Flemming?
Digweed?
SHOKK?
Warmduscher?
CJ Stone?

digweed heeft al zo'n 4 of 5 keer in ned gedraaid.
warmduscher ook al vaak genoeg.

Old Post Jan-15-2003 14:20  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

ik kan me zo geen dj bedenken die nog nie in NL heeft gedraaid en wel in het concept past.. shokk dacht ik eerst ook, maar die stond(en) laatst ook op impulz. denk dat ze wel een 1 of andere duitse producer pakken ofzo, zou alleen niet weten wie (volg de top 40 niet zo meer recently )

ik hou het op armin en dat id&t het als een spraakverwarring heeft gebracht als in van 'niet eerder op TE heeft gedraaid'.

by the way, heeft die dude achter 'jurgen vries' wel eens in holland gedraaid? bekend is ie inmiddels wel, dus past perfect in het straatje

Hard = goed

Old Post Jan-15-2003 14:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik kan me zo geen dj bedenken die nog nie in NL heeft gedraaid en wel in het concept past.. shokk dacht ik eerst ook, maar die stond(en) laatst ook op impulz. denk dat ze wel een 1 of andere duitse producer pakken ofzo, zou alleen niet weten wie (volg de top 40 niet zo meer recently )

ik hou het op armin en dat id&t het als een spraakverwarring heeft gebracht als in van 'niet eerder op TE heeft gedraaid'.

by the way, heeft die dude achter 'jurgen vries' wel eens in holland gedraaid? bekend is ie inmiddels wel, dus past perfect in het straatje

yep op de Megaamusiekdens Experience

Old Post Jan-15-2003 16:23 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

Heeft Airwave hier veel eens gedraaid trouwens.?...Push zou ook niet gek zijn maar die is hier algeweest met een live-optreden.
Signum heeft volgens mij ook nog nooit op een feest gedraaid.

Old Post Jan-15-2003 16:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

Gezien de line-up vind ik jan wayne er wel in passen

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Jan-15-2003 16:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Originally posted by Menno
Heeft Airwave hier veel eens gedraaid trouwens.?...Push zou ook niet gek zijn maar die is hier algeweest met een live-optreden.

Airwave of Signum!! Wooeeiii! dat zou me wat zijn.. als ze dan gelijkde bestaande line up cancellen en daarvoor in de plaats ook wat quality trancers zetten ga ik misshcien ook

Old Post Jan-15-2003 17:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Menno

Ik heb Push 1 keer horen draaien onder M.I.K.E. op Wildlife in de Melkweg!! Hij draaide echt goed en ik snap ook niet dat die in NL niet vaker draait. In Engeland snappen ze wel dat ze zo'n DJ moeten boeken. Daar draait hij genoeg.

Trouwens die WILDLIFE was zo gruwelijk PHAT!!!! Als ik er nu weer aan denk krijg ik weer de kriebels. Echt alles klopte toen gewoon.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-15-2003 17:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

Ik denk persoonlijk dat het Armin van Buuren wordt. Mede omdat ook zijn boekingsagenda geen event heeft staan op 15-2-2003 en dat gehele weekend niks is ingevoerd. Daarnaast is meneer Armin ook beetje ID-T resident met zijn A State of Trance radioshow

Old Post Jan-15-2003 18:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict

Registered: May 2001

Het is DJ TOMCRAFT geworden!

Old Post Jan-16-2003 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Loneliness en Posac zijn wel tof, maar ik heb hem nog nooit horen draaien.....

ben wel benieuwd

Old Post Jan-16-2003 16:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Jammer en tegelijk 'gelukkig' geen Armin dus.

Ben benieuwd naar deze knakker... ik ken ook remixen van hem waarbij je denkt.. WTF is dit voor shit..
zoals Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Tomcraft Remix) of Trance & Acid remix...

maar goed ik zal er toch niet aanwezig zijn dus laat ik het maar zo verder...

Old Post Jan-16-2003 16:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > line up trens-enersjie 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother tune from a couple years back needs ID! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMINDMASTER - Therapie (pedro del mar mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:22.

Forum Rules: