 |
|
|
|
 |
GLoBaL-MUZiK
BaBaR King of Jungle

Registered: May 2002
Location: Kibuttz Haogen
|
|
|
| quote: | Originally posted by Sniper
טוףף
עודד שלחתי לך איזה 10 הודעות והיתקשרתי איזה 5 פעמים
ולא ענית לי בעעע עלייך!! אני אישית נהנתי מאוד
ניכנסתי חינם הכנסתי עוד איזה 2 חברים
היה מוזיקה בסוף ממש ליגהה
הכרתי שם פולל בנות
ראיתי אנשים שלא ראיתי בערך מכיתה ה' אני חושב
תאמת שהיה צפוף אבל איפה שאני הייתי היה דיי מקום לזוז
והבן אדם שהיה צריך לסדר לי לתקלט אמר לי שמסיבה הבאה הוא ננסה שוב
פשוט די ג'י זרחי אמר שיש יותר מידי תקליטים אגב הוא היה אחראי על התקליטנים חפיף דליל
היו קצת ילדודס אבל לא הפריע לי
ערסים היו בקושיייי מממ זהו בעיקרון
חפיף היתה לי מסיבה דיי טוב
הציון שלי
8.5/10 |
אחי חינם זה הכי טוב אהההההההההה, ראיתי שם אנשים ששילמו 70 בלי בושה, אבל חפיף....בקשר למסיבה, אולי ראית אותי כי הייתי בעמדה של הדייג'ייס עד 1 בערך אז חברשלי (תומר) היה צריך ליסוע להטרמינל אז גירשו אותי מישם, קיצר אחרי זה הלכתי לחברים שלי ברחבה והיה פשוט מפוצץ, ברור שיש כמה יתרונות בזה אבל לא היה כייף לרקוד בגרוש אז פשוט לא רקדתי (גם הייתי עייף טיחו), קיצר מסיבה נחמדה לא יותר, המארגנים שיחקו אותה אם הייחצון, היה פוללללל כוסיות ולא היה מכות חוץ מבסוף אם המעילים, לא יודע אם היית בזה, אההההה וב-12:00 אם האש הקרה אז זה שרף לי את הזקן כמו זונה, אף אחד לא הזהיר אותי שהייתי למעלה, זונות
* נקווה לעוד חינמים בעתיד, ונקווה להיפגש פעם הבאה
BTW
זה ברק, עודד כבר נסע ב-10 בבוקר
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
|
|
Jan-01-2003 15:37
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:23.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|