Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > אז... הסילבסטר בפתח
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by ripcurl
זה יותר הגיוני
למה בהאנגר הייתה אומנם סלקציה של בנות קודם
אבל לגיל לא הייתה ממש חשיבות


תבין אחי...
מסיבות של בני נוער זה מסיבות כסף בשבילם!!
לשכור את האנגר 11 עולה איזה 250,000 שקל לפי מה שהבנתי...
וחייבים לכסות את כל ההוצאות והכל
זה למה הם יכניסו כל זונה שתרצה להכנס או כל ילד בן 14
בעיקר בימים כאלה שיש ביקוש גדול כל כך למסיבה


___________________
.

Old Post Jan-01-2003 15:19 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ripcurl
HardTrance (addict)



Registered: May 2001
Location: Israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
תבין אחי...
מסיבות של בני נוער זה מסיבות כסף בשבילם!!
לשכור את האנגר 11 עולה איזה 250,000 שקל לפי מה שהבנתי...
וחייבים לכסות את כל ההוצאות והכל
זה למה הם יכניסו כל זונה שתרצה להכנס או כל ילד בן 14
בעיקר בימים כאלה שיש ביקוש גדול כל כך למסיבה


נראה לי הבאת אותה בהגזמה אחי
אם ההאנגר עולה 250000 שקל לא שווה להשכיר אותו
תחשבו על זה
נגיד והיו שם 2500 איש (וזה יותר ממש היו)י

2500*100 שקל כרטיס
יוצא בדיוק הכסף של ההשכרה
תחשוב על תאורה ו די ג'ייאים
מה הסיכוי


___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy! Build Your Empire

Old Post Jan-01-2003 15:23  Israel
Click Here to See the Profile for ripcurl Click here to Send ripcurl a Private Message Add ripcurl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GLoBaL-MUZiK
BaBaR King of Jungle



Registered: May 2002
Location: Kibuttz Haogen

quote:
Originally posted by Sniper
טוףף
עודד שלחתי לך איזה 10 הודעות והיתקשרתי איזה 5 פעמים
ולא ענית לי בעעע עלייך!! אני אישית נהנתי מאוד
ניכנסתי חינם הכנסתי עוד איזה 2 חברים
היה מוזיקה בסוף ממש ליגהה
הכרתי שם פולל בנות
ראיתי אנשים שלא ראיתי בערך מכיתה ה' אני חושב
תאמת שהיה צפוף אבל איפה שאני הייתי היה דיי מקום לזוז
והבן אדם שהיה צריך לסדר לי לתקלט אמר לי שמסיבה הבאה הוא ננסה שוב
פשוט די ג'י זרחי אמר שיש יותר מידי תקליטים אגב הוא היה אחראי על התקליטנים חפיף דליל
היו קצת ילדודס אבל לא הפריע לי
ערסים היו בקושיייי מממ זהו בעיקרון
חפיף היתה לי מסיבה דיי טוב
הציון שלי
8.5/10


אחי חינם זה הכי טוב אהההההההההה, ראיתי שם אנשים ששילמו 70 בלי בושה, אבל חפיף....בקשר למסיבה, אולי ראית אותי כי הייתי בעמדה של הדייג'ייס עד 1 בערך אז חברשלי (תומר) היה צריך ליסוע להטרמינל אז גירשו אותי מישם, קיצר אחרי זה הלכתי לחברים שלי ברחבה והיה פשוט מפוצץ, ברור שיש כמה יתרונות בזה אבל לא היה כייף לרקוד בגרוש אז פשוט לא רקדתי (גם הייתי עייף טיחו), קיצר מסיבה נחמדה לא יותר, המארגנים שיחקו אותה אם הייחצון, היה פוללללל כוסיות ולא היה מכות חוץ מבסוף אם המעילים, לא יודע אם היית בזה, אההההה וב-12:00 אם האש הקרה אז זה שרף לי את הזקן כמו זונה, אף אחד לא הזהיר אותי שהייתי למעלה, זונות

* נקווה לעוד חינמים בעתיד, ונקווה להיפגש פעם הבאה

BTW
זה ברק, עודד כבר נסע ב-10 בבוקר


___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"

Old Post Jan-01-2003 15:37  Israel
Click Here to See the Profile for GLoBaL-MUZiK Click here to Send GLoBaL-MUZiK a Private Message Add GLoBaL-MUZiK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

quote:
Originally posted by Hell_Copter
הסתובבתי עצבני איזה חצי שעה בגללו... הייתי צריך לדפוק בו וזהו כדי להוציא את העצבים

ישראלי


כל מקרה כפי שנאמר
חממה היו פול כוסיות, מוזיקה לא משהו ברוב הערב אבל כשהיה
4 Just One Day (Energy mix)
פשוט רקדתי עד שיצאה לי הנשמה, פשוטו כמשמעו.
היה גם את
More & More (Vocal mix)
ובזה בערך מסתכם הטראנס האיכותי שהיה שם
(היה גם את הרמיקס של סקוט לויווס דרויטר)

ברחבה הקטנה היה פקוק לאפס מקום... ושתי הרחבות נשמעו בערך אותו דבר, ממש אותה מוזיקה חוץ מזה שלא היה בשום חלק טראנס בקטנה.
אהבתי תקטע שאחד מי"ב, ברק זה רווה הזה אם אתה מכיר, בדיוק מגיע בזמן שאנחנו פוגשים את חן זהבי (שווה) ועושה לה כזה מה נשמע ומנסה לחבק אותה והיא דוחפת אותו ועושה לו "מה אתה עושה?" והוא היה כ"כ מושפל ואומלל באותו הרגע... התמוגגתי מבפנים מאושר.

ואח"כ נסעתי להעוגן לישון צל ברק עד לאיזה תשע וחצי ולבי"ס.

אלעד אחי אני מצטער שלא תפסתי אותך, היו לי כ"כ הרבה פאקים בכניסה ששכחתי להתקשר עד שהייתי בפנים, ומשם לא שומעים צלצולים והודעות והדרך לאבדון כבר סלולה....


___________________
Check My Music

Old Post Jan-01-2003 15:41  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
תבין אחי...
מסיבות של בני נוער זה מסיבות כסף בשבילם!!
לשכור את האנגר 11 עולה איזה 250,000 שקל לפי מה שהבנתי...
וחייבים לכסות את כל ההוצאות והכל
זה למה הם יכניסו כל זונה שתרצה להכנס או כל ילד בן 14
בעיקר בימים כאלה שיש ביקוש גדול כל כך למסיבה


אתה קונה ביית כמעט בכסף הזה יא מטורף !!!
נראה לך זה מה שעולה לערב אחד סה"כ ????


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Jan-01-2003 15:53  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tarantula
#1 iLTa GiRL



Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)

quote:
Originally posted by Hell_Copter

הסתובבתי עצבני איזה חצי שעה בגללו... הייתי צריך לדפוק בו וזהו כדי להוציא את העצבים

ררווועעעייייי.... תרגע כבר, מה אתה עצבני כזה?!

Old Post Jan-01-2003 16:10  Israel
Click Here to See the Profile for Tarantula Click here to Send Tarantula a Private Message Add Tarantula to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Tarantula
ררווועעעייייי.... תרגע כבר, מה אתה עצבני כזה?!


ראסמי ...
קרעת אותי עם הפוסט ההוא

קח רגיעון אחי !
היו אצלנו חבר'ה שלפני טסטים באוטו היו לוקחים


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Jan-01-2003 16:22  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by Hell_Copter
תבין אחי...
מסיבות של בני נוער זה מסיבות כסף בשבילם!!
לשכור את האנגר 11 עולה איזה 250,000 שקל לפי מה שהבנתי...
וחייבים לכסות את כל ההוצאות והכל





נראה לך רבע מיליון שקל מה אתה גנוב?


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Jan-01-2003 18:22 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


נראה לך רבע מיליון שקל מה אתה גנוב?


זה היה סתם מספר
אבל מעל 100,000 זה בליינד
יש מצב גם מעל 200,000
בהאנגר 11 אפשר לדחוס משהו כמו 4500 אם אתם לא יודעים!!!
וכל התאורה והכל זה על חשבון הבעלים יא מעפנים!!!!

והייתי תחת השפעת אלכוהול שהייתי ככה
אז תרגעו


___________________
.

Old Post Jan-01-2003 19:51 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiLvErSkY
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: cOsMIC eNERGY

quote:
Originally posted by ripcurl
לעבור את הסלקציה?
איזה סלקציה?

א. נכנסו לשם ילדים בני 14
ב. האחראית על המסיבה הכניסה אותנו ישר



לכם היה כרטיסים מראש...

היה לזה תור שונה...


___________________

Old Post Jan-01-2003 20:40  Czech Republic
Click Here to See the Profile for SiLvErSkY Click here to Send SiLvErSkY a Private Message Visit SiLvErSkY's homepage! Add SiLvErSkY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ripcurl
HardTrance (addict)



Registered: May 2001
Location: Israel

quote:
Originally posted by SiLvErSkY
לכם היה כרטיסים מראש...

היה לזה תור שונה...


אבל הייתי בהתחלה קצת בחוץ
וראיתי את הסלקציה
לא הייתה סלקציית גיל
רק בנים בנות
וזה דבר טבעי שמכניסים את כל הבנות קודם...

אבל אני ראיתי שם ילדים בני 15-14
בן כמה אתה אגב?


___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy! Build Your Empire

Old Post Jan-01-2003 21:26  Israel
Click Here to See the Profile for ripcurl Click here to Send ripcurl a Private Message Add ripcurl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

טוב עודד וברק היה מוזיקה ממש נחמדתת
היה פולל כוסיות ובאמת האש שהיה בדיוק ב 00.00 הבהילה אותי כמו לא יודע מה

וגם אני ששמעתי את קאי טראסיד כ"כ התלהבתייי היה קטע שהיה מוזיקה ממש טובה
עם הרמיקס של סקוט לבחזרה לארץ
והאחד של דידי

קיצר היה ממש נחמדד דיברתי עם הבן אדם היום והוא סיפר לי שהם עשו קופה בלי שתיה רק על הכניסה
116,000
היה להם הצלחהה!! חבל על הזמן

הח'ברה שלי הצליחו להביא 250 איש
אתם קולטים?? אני הייתי המום


___________________

Old Post Jan-01-2003 22:58 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > אז... הסילבסטר בפתח
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID please, some older track part II :-) [2005] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBig Thrills - "Donna Does Pills" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:23.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!