|
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקיי כמה דברים לרענון
מוש אתה הדביל פה
יש גאונים יש מחוננים יש חכמים ויש חרשנים
אתם מכלילים את כולם כגאונים, אבל ובדוק עכשיו דיברתי עם מישהו מהמחוננים, שאמר לי ששו לו בדיקה כמו שלי עשו ויצא לו 152, והוא לא ישקר לי
והוא אמר שזה נדיר מאד, אבל זה עדיין לא אומר שהוא באמת יכול לנצל הכל כדי למשל לעבוד או ללמוד באוניברסיטאות או בכלל ראלי, זה כל הקטע בלהיות מחונן, למשל הבחור הזה, עם ה 152, הוא מחונן בשפות
ואני מאמין שהוא יצליח ללמוד איזה שפה שהוא ירצה, כי הוא יעני הכי טוב שיש בתחום הזה
בקשר להבדל בין חוכמה ללימודים, אז באמת אורן, מי שחורש נכון חוכמת חיים אין לו, אבל זה לא משהו שלדעתי חייבים לרכוש בילדות, אולי באמת הם לרוב חסרי נסיון עם בנות וכאלה, אבל זה משהו אחר
קיצר, הויכוח באמת הסתיים
וחוץ מיזה, אף אחד לא התרברב פה על זה שהוא חכם, אני פשוט אמרתי שאני תופס מרועי, וזהו |
לפי דעתי הבדיקות האלה טיפה מפוקפקות אם אתה שואל אותי אם כל אחד מוציא לך כזה ציון
אני לא סגור שלגאון שאני מכיר... והוא באמת תופעה נדירה... יש 150.. אבל יש לו ממש קרוב וכמו שנאמר פה כל עשירית זה הפרש ענקי!!
תודה רבה אחי שאתה תופס ממני... אני שמח שיש אנשים לא קנאים מסריחים כמו כמה שאני מכיר שיכולים לפרגן ולהגיד מילה טובה
אני יגיד לך ראסמי מההכרות שיש לי מפה עם אנשים אני תופס ממך ומאלונה אנשים ממש חכמים
אולי לא תמיד תוציאו את הציונים הכי גבוהים מבלי ללמוד... אבל עדיין מבחינתי יש לכם חוכמה גדולה
וסתם משהו לא קשור כל כך לנושא אבל למה שאמרת קודם על חבר שלך שהוציא 750
דיברתי עם כמה אנשים ואמרו לי שאני יכול באמת להוציא משהו כמו 760 או משהו כזה... לא יודע אם אני באמת יכול אבל זה מה שאמרו לי
ת'כלס אני לא מכיר את השאלות והכל כי לא עשיתי אבל עדיין...
נקווה שאני יוציא משהו כזה אם וכאשר אני יעשה 
חחחחח סיפרתי לאורן (רייזינג) את הקורות חיים שלי בתחום הבית ספר... אני מקווה שהוא לא תופס ממני איזה ילד מסכן או משהו 
___________________
.
|