Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by DjChook
אוקיי כמה דברים לרענון

מוש אתה הדביל פה

יש גאונים יש מחוננים יש חכמים ויש חרשנים

אתם מכלילים את כולם כגאונים, אבל ובדוק עכשיו דיברתי עם מישהו מהמחוננים, שאמר לי ששו לו בדיקה כמו שלי עשו ויצא לו 152, והוא לא ישקר לי

והוא אמר שזה נדיר מאד, אבל זה עדיין לא אומר שהוא באמת יכול לנצל הכל כדי למשל לעבוד או ללמוד באוניברסיטאות או בכלל ראלי, זה כל הקטע בלהיות מחונן, למשל הבחור הזה, עם ה 152, הוא מחונן בשפות

ואני מאמין שהוא יצליח ללמוד איזה שפה שהוא ירצה, כי הוא יעני הכי טוב שיש בתחום הזה

בקשר להבדל בין חוכמה ללימודים, אז באמת אורן, מי שחורש נכון חוכמת חיים אין לו, אבל זה לא משהו שלדעתי חייבים לרכוש בילדות, אולי באמת הם לרוב חסרי נסיון עם בנות וכאלה, אבל זה משהו אחר

קיצר, הויכוח באמת הסתיים
וחוץ מיזה, אף אחד לא התרברב פה על זה שהוא חכם, אני פשוט אמרתי שאני תופס מרועי, וזהו


לפי דעתי הבדיקות האלה טיפה מפוקפקות אם אתה שואל אותי אם כל אחד מוציא לך כזה ציון
אני לא סגור שלגאון שאני מכיר... והוא באמת תופעה נדירה... יש 150.. אבל יש לו ממש קרוב וכמו שנאמר פה כל עשירית זה הפרש ענקי!!

תודה רבה אחי שאתה תופס ממני... אני שמח שיש אנשים לא קנאים מסריחים כמו כמה שאני מכיר שיכולים לפרגן ולהגיד מילה טובה
אני יגיד לך ראסמי מההכרות שיש לי מפה עם אנשים אני תופס ממך ומאלונה אנשים ממש חכמים
אולי לא תמיד תוציאו את הציונים הכי גבוהים מבלי ללמוד... אבל עדיין מבחינתי יש לכם חוכמה גדולה

וסתם משהו לא קשור כל כך לנושא אבל למה שאמרת קודם על חבר שלך שהוציא 750
דיברתי עם כמה אנשים ואמרו לי שאני יכול באמת להוציא משהו כמו 760 או משהו כזה... לא יודע אם אני באמת יכול אבל זה מה שאמרו לי
ת'כלס אני לא מכיר את השאלות והכל כי לא עשיתי אבל עדיין...
נקווה שאני יוציא משהו כזה אם וכאשר אני יעשה
חחחחח סיפרתי לאורן (רייזינג) את הקורות חיים שלי בתחום הבית ספר... אני מקווה שהוא לא תופס ממני איזה ילד מסכן או משהו


___________________
.

Old Post Dec-25-2002 20:30 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

תשמע אני לא יודע כמה זה נכון
הכי גבוה שקיבל אצלנו זה אחד מהמחוננים שקיבל איזה 765
אבל תשמע, אם אתה מסוגל ותצליח, וואלה לבריאות

זה הכל תלוי בכשרון המתמטי שלך ויכולת לעבוד בלחץ של זמן

וכמובן ידע באנגלית

זה הכל תכלס, השאר שטויות
אהה כן וכח רצון לשנן מילים


___________________
Never again.

Old Post Dec-25-2002 20:34 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by DjChook
תשמע אני לא יודע כמה זה נכון
הכי גבוה שקיבל אצלנו זה אחד מהמחוננים שקיבל איזה 765
אבל תשמע, אם אתה מסוגל ותצליח, וואלה לבריאות

זה הכל תלוי בכשרון המתמטי שלך ויכולת לעבוד בלחץ של זמן

וכמובן ידע באנגלית

זה הכל תכלס, השאר שטויות
אהה כן וכח רצון לשנן מילים


שמע אחי זה שאנשים אמרו לא אומר שזה מה שאני יוציא
אבל עדיין...
פסיכוטכני על אותו עקרון כמו זה?
יענו מתמטי ולחץ זמן?

ואין יותר לחץ מתלפיות... סמוך עליי
ההוא אומר לך יש לך עוד דקה להתחיל לנחש


___________________
.

Old Post Dec-25-2002 20:38 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

תראה חבר שלי
152 איי קיו

ואם הוא משקיע במשהו הוא מנצל את כל הפונטציאל....


הוא הפך במשהו להיות הכי מפורסם.....ותאמין לי הוא לא מזיין את השכל


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Dec-25-2002 20:40 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

פסדר עזוב אבל זה דברים שונים

אהה פסיכוטכני היה לי דיי קל

הוצאתי ממש ממש ממש גבוה בתפיסת צורות / מתמטיקה / כל החרא הראלי

(יעני בין 8.5 ל 9 ש 9 זה הכי גבוה)

ובכושר יד 2.5

חחח כאילו שאני יודע לגזור


___________________
Never again.

Old Post Dec-25-2002 20:40 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel

אי אפשר להספיק את כל השאלות בתלפיות
גם אם אתה מממממממש כלי
-----
כל מי ששאלתי שם בבחינה אמר לי שהוא לא הספיק לגמור את הפרקים בבחינה..


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-25-2002 20:41  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

ארמ
דבר ראשון
החומר של המחצית נגמר לגמרי רועי אצלנו ואנחנו מתחילים חומר של מחצית ב'
ותבין שאני לא הייתי בשיעור אחד של לשון בכל המחצית
הייתי בחוץ כל הזמן כי לא הבנתי- הייתי ב2 שיעורים הראשונים אולי שהיא אמרה איזה חוברת צריך להביא ואחרי שקיבלתי 12 שזה הציון הכי נמוך שאפשר לקבל במבחן אז אמא שלי שלחה אותי למורה פרטית- למדתי 6 שעות איתה וקיבלתי 90

ולא ידעתי מזה תלפיות
בן דוד שלי בדיוק התקבל לשם
מישהו מוכן להסביר?

Old Post Dec-25-2002 20:43  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by elad11
אי אפשר להספיק את כל השאלות בתלפיות
גם אם אתה מממממממש כלי
-----
כל מי ששאלתי שם בבחינה אמר לי שהוא לא הספיק לגמור את הפרקים בבחינה..



בדוק שאתה לא יכול לגמור!!!
בצורות זה 34 שאלות ב 6 דקות...
זה פאקינג 10 שניות בערך לשאלה!!!
אי אפשר לחשוב ב 10 שניות על כאלה שאלות מסובכות

חבר שלי תותח שעבר את המבחנים עשה במתמטיקה 17 שאלות וצדק בכולן
אבל שכח לנחש את ה 8 האחרות
חפיף... העיקר עבר!!
אההה והוא לומד בקורסים של האוניברסיטה מתמטיקה... הוא גם מחונן גאוני שכזה
סיים א הבגרות במתמטיקה ב י על 97


___________________
.

Old Post Dec-25-2002 20:44 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by NyKoN
ארמ
דבר ראשון
החומר של המחצית נגמר לגמרי רועי אצלנו ואנחנו מתחילים חומר של מחצית ב'
ותבין שאני לא הייתי בשיעור אחד של לשון בכל המחצית
הייתי בחוץ כל הזמן כי לא הבנתי- הייתי ב2 שיעורים הראשונים אולי שהיא אמרה איזה חוברת צריך להביא ואחרי שקיבלתי 12 שזה הציון הכי נמוך שאפשר לקבל במבחן אז אמא שלי שלחה אותי למורה פרטית- למדתי 6 שעות איתה וקיבלתי 90

ולא ידעתי מזה תלפיות
בן דוד שלי בדיוק התקבל לשם
מישהו מוכן להסביר?


לא מחלקים את זה לחומר של מחצית א' ומחצית ב'...!!!! אבל לא משנה

בן דוד שלך עכשיו מתגייס לתלפיות או למבחנים?
למרות שגם למבחנים להגיע זה מעיד על רמה גבוהה מאוד
רק 1500 מכל הארץ מגיעים לשם
רק 50 מתקבלים בסופו של דבר
זה להכי גאונים שיש תלפיות... כמעט הכי גאונים


___________________
.

Old Post Dec-25-2002 20:46 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

בן דוד שלי כלי עולם
יש לו מאיות בהכלללללל
אני לא בטוח ממש
אני אברר מחר עם אבא שלי ואני אגיד לך..
הוא בי"א עכשיו אם זה משנה

והמורה שלנו ללשון חילקה את החומר לחומר שהיא תלמד במחצית א' וחומר שהיא תלמד במחצית ב' גם הספר שאנחנו לומדים ממנו זה הוצאה שלה ולומדים לפי הסדר של הספר

Old Post Dec-25-2002 20:49  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי תותח שעבר את המבחנים עשה במתמטיקה 17 שאלות וצדק בכולן
אבל שכח לנחש את ה 8 האחרות
חפיף... העיקר עבר!!
אההה והוא לומד בקורסים של האוניברסיטה מתמטיקה... הוא גם מחונן גאוני שכזה
סיים א הבגרות במתמטיקה ב י על 97


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה אפס קיבלתי נקודה מעליו

חחחחחח סתם.....אני גם עשיתי את זה ב-יב...


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-25-2002 21:08  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח סיפרתי לאורן (רייזינג) את הקורות חיים שלי בתחום הבית ספר... אני מקווה שהוא לא תופס ממני איזה ילד מסכן או משהו


on the contrary
..
להיפך אחי
תאמין לי הייתי רוצה להיות במקומך בקטע הספציפי הזה


___________________

Old Post Dec-26-2002 19:12  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חידה ! יש פרס למי שפותר!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease ID this track [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrancaccio and Aisher - "Lovely Day" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:11.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!