|
fin sida!
eftersom det är en seriös sida, så antar jag att du inte har nåt emot ett par rättelser? jag hittade följande:
* "faschinerat" under "Vad är Tricster?" skall vara "fascinerat"
* under "Vad är Tricster?" använder du "ljusstavar", medan stycket sedan heter "lysstavar", inte konsekvent
* "mellan dom båda" under "Lysstavar" skall vara "mellan de båda"
* "kan lysa i olika färger t.ex." under "Lysstavar" - utelämna "t.ex."
* under "Säkerhet" - meningen "Säkerheten är prioriterad främst under mina framträdanden." betyder att du bryr dig om säkerhet bara under framträdanden - bör istället vara "Säkerheten är högst prioriterad under mina framträdanden."
* under "Säkerhet" - är "Lampolja" ett märke? annars litet l
* under "Filmer och bilder" - meningen "Om du hittar en bild som du eller någon du känner har tagit och vet att jag inte frågat dig eller denne om lov att använda denna bild." är inte komplett, borde avslutas i stil med "... denna bild, var vänlig kontakta mig"
* under "Filmer" - "Officiell promotion film" skall vara "Officiell promotionsfilm"
* under "Bakgrund" - "... sett alla events." - "events" är inget svenskt ord, använd "tillställningar" eller liknande
* under "Bokning" - "Mig går att kontakta" ska vara "Det går att kontakta mig"
* under "Priser" - "1300:-\Performer" - "Performer" är inget svenskt ord, använd "konstnär" eller liknande
* under "Skräddarsy din show!" - "performers" se ovan
* sist men inte minst, Tranceaddict ska naturligtvis vara den första du tackar 
lycka till med sidan!
|