Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Grafik, Design, In here
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Smile

quote:
Originally posted by Nyx
varför inte göra en i photoshop, psp eller dyl?

ja e inte så bra me programmen

quote:

din nya signatur äger, Glorie!

-Weeeeeeeeeeeeee..... tackar känns som ja kommer lessna på den inom sex dagar dock det e kul att va ombytlig

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-06-2003 15:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SputniQ
tranceaddict in training

Registered: May 2003

Bara ni inte blir som mig. Jag bygger hemsidor hela dagarna. Så fort man kommer hem från skolan så sätter man sig. Sedan går man och lägger sig. och vidare. Så fort jag slänger upp en design så börjar jag om med en ny. inge bra
Har en massa ideer men kommer aldrig på vad jag ska använda dem till.

Old Post Jun-12-2003 20:29  Sweden
Click Here to See the Profile for SputniQ Click here to Send SputniQ a Private Message Add SputniQ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SputniQ
Bara ni inte blir som mig. Jag bygger hemsidor hela dagarna. Så fort man kommer hem från skolan så sätter man sig. Sedan går man och lägger sig. och vidare. Så fort jag slänger upp en design så börjar jag om med en ny. inge bra

im already there :\ Försöker att ta det lugnt..men det är svårt....designar ett community....arbetet tar liksom aaaaaldrig slut där...när ena versionen är klar börjar man på¨nästa...ovanpå det så jobbar jag febrilt på min nya eld sida och även min framtida portfolio....det är kul och stimulerande men det är fett jävla stressigt oxå...

Old Post Jun-12-2003 22:40 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by SputniQ

quote:
Originally posted by mindshooter
im already there :\ Försöker att ta det lugnt..men det är svårt....designar ett community....arbetet tar liksom aaaaaldrig slut där...när ena versionen är klar börjar man på¨nästa...ovanpå det så jobbar jag febrilt på min nya eld sida och även min framtida portfolio....det är kul och stimulerande men det är fett jävla stressigt oxå...

Välkommen in i branschen grabbar jag vet hur det är...

Old Post Jun-12-2003 23:07  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SputniQ
tranceaddict in training

Registered: May 2003

Fast det är fortfarande kul. Alltid kul att lära sig nya scriptspråk som de kommer. Ju mer man kan.. Dessto mer kan man uträtta

Old Post Jun-13-2003 06:34  Sweden
Click Here to See the Profile for SputniQ Click here to Send SputniQ a Private Message Add SputniQ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

har precis börjat me den här sidan...

Old Post Jun-13-2003 15:21 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Grym bild shytrance!

Jag skulle köra lite mjukare övergång på spegelbilden om jag får sticka in en liten åsikt.

Old Post Jun-13-2003 15:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

mm den va bra...om du nu vill ha kritik på den så skulle jag säga att du borde välja ett typsnitt utan seriffer uppe på "kiko" dära ser för "dokument" ut om du frågar mig...du borde välja något i stil med det på "coming soon"

Old Post Jun-13-2003 16:26 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Instämmer faktiskt med mind ang ena typsnittet.

Vet inte, ni har säkert diskuterat det innan i tråden, men e lite lat (pigro...heh). Vilka program använder ni?

Själv kan jag eller försöker jag lära mej dessa:

Photoshop
Illustrator/Freehand
3dstudio max
Rhinoceros 3d

Old Post Jun-13-2003 16:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

mitt senaste alster är uppdateringen av

http://www.tricster.tk

endast den svenska sektionen än så länge... men kolla den gärna och skriv nån rad om den

Jag har HTML-fuskat på rullande band som vanligt men dont we all? finns en massa buggar och småfel..sånt man får leva med... orkar inte mer nu...

Old Post Jun-16-2003 19:36 
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Ser bra ut men du har en liten fel i bokingsdelen.
(Jag jobbar på 1024x768 upplösning).

Click

Old Post Jun-16-2003 20:02  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
mitt senaste alster är uppdateringen av

http://www.tricster.tk

fin sida!

eftersom det är en seriös sida, så antar jag att du inte har nåt emot ett par rättelser? jag hittade följande:

* "faschinerat" under "Vad är Tricster?" skall vara "fascinerat"
* under "Vad är Tricster?" använder du "ljusstavar", medan stycket sedan heter "lysstavar", inte konsekvent
* "mellan dom båda" under "Lysstavar" skall vara "mellan de båda"
* "kan lysa i olika färger t.ex." under "Lysstavar" - utelämna "t.ex."
* under "Säkerhet" - meningen "Säkerheten är prioriterad främst under mina framträdanden." betyder att du bryr dig om säkerhet bara under framträdanden - bör istället vara "Säkerheten är högst prioriterad under mina framträdanden."
* under "Säkerhet" - är "Lampolja" ett märke? annars litet l
* under "Filmer och bilder" - meningen "Om du hittar en bild som du eller någon du känner har tagit och vet att jag inte frågat dig eller denne om lov att använda denna bild." är inte komplett, borde avslutas i stil med "... denna bild, var vänlig kontakta mig"
* under "Filmer" - "Officiell promotion film" skall vara "Officiell promotionsfilm"
* under "Bakgrund" - "... sett alla events." - "events" är inget svenskt ord, använd "tillställningar" eller liknande
* under "Bokning" - "Mig går att kontakta" ska vara "Det går att kontakta mig"
* under "Priser" - "1300:-\Performer" - "Performer" är inget svenskt ord, använd "konstnär" eller liknande
* under "Skräddarsy din show!" - "performers" se ovan
* sist men inte minst, Tranceaddict ska naturligtvis vara den första du tackar

lycka till med sidan!

Old Post Jun-16-2003 20:55 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Grafik, Design, In here
Post New Thread    Post A Reply

Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpls id this track from 2004 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJunkfood Junkies - "Spin Out" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:30.

Forum Rules: