Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Wat ga jij stemmen op 22 januari?
You do not have permission to vote on this poll.
CDA 5 6.94%
PvdA 13 18.06%
VVD 25 34.72%
SP 6 8.33%
D'66 5 6.94%
Groenlinks 1 1.39%
LPF 4 5.56%
Leefbaar Nederland 0 0%
Iets anders....(reply even!) 3 4.17%
Ik ga niet stemmen .... (waarom? reply even!) 3 4.17%
Ik MAG nog niet stemmen..... 7 9.72%
Total: 72 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by AlFerox
ja en er zijn ook mensen die hun hele leven keihard gewerkt hebbben voor een hongerloontje en elke maand de eindjes aan elkaar moeten knopen om rond te kunnen komen..

en waarom gaat iedereen er gelijk vanuit dat mensen die het niet zo ver geschopt hebben meteen "lamzakken die geen zin hebben om te werken" zijn???

Hey Tony, ooit van de uitspraak gehoord met alleen hard werken kom je er niet!? Om even op de successtory van Zalm terug te komen, dat heeft hij echt niet alleen verdiend om hard te werken? Hij heeft risico's genomen, hij is opgestaan waar anderen dit niet deden! En hiermee bedoel ik niet dus dat daarom Zalm zon mooie gozer is, maar ik geef hier een voorbeeld waarom sommige mensen kakkend mooie banen kunne krijgen! Het gaat niet alleen om de 40 urige werkweek! Het gaat om ideeen en om innovatie! Je kan bijvoorbeeld wel lekker op je gemak je studie afmaken en dan denken dat je een vette pot gaat verdienen! Maar nee, zo makkelijk zit het echt niet, tegenwoordig gaat het vooral om de mensen die je kent, het zo genoemde netwerk! Daarom is het gewoon belachelijk dat mensen met een hoger salaris meer belasting moeten betalen! Natuurlijk moet je het meehebben om miljonair te worden, maar je hoeft er toch niet voor te boeten als je risicos hebt genomen in je leven! Bill Gates bijvoorbeeld, die heeft een eigen bedrijf opgezet en is daarmee multimiljardair geworden, maar voor hetzelfde geld was het een flop geworden en was hij gewoon bankrupt gegaan! En als hij toen die baan van 9 tot 5 had genomen had hij een prima salaris gehad! Duidelijk aan je avatar en sigs en al die shit te zijn geloof jij nog al in het communisme! Prima, maar je moet ook inzien dat wanneer je een samenleving krijgt waarin alle individuen financieel gelijk aan elkaar zijn (gelijk zullen ze nooit zijn en kunnen ze nooit worden, dat ligt gewoon in de aard van de mens) dan leidt dit tot een verslapping van de economie en uiteindelijk ook tot grote werkloosheid! Er zullen minder mensen zijn die echt willen investeren en nieuw bedrijf willen opzetten omdat het eigenlijk toch geen fuck uitmaakt of ze nou een kantoorbaan hebben of een topfunctie met veel verantwoordelijkheid! Aangezien ze toch hetzelfde verdienen (je kan wel zeggen dat het niet om geld draait, maar daar draait het voor heeeeeeeeeeel veel mensen wel om) Uiteindelijk zullen er daarom minder banen komen en dit zal leiden tot werkloosheid (mijn theorie, dus mijn mening)
Je kan wel zeggen dat niet iedereen de kans krijgt om een topfunctie te krijgen, maar dat is echt verleden tijd! Tegenwoordig kan je studie door de overheid bekostigd worden door een lening met een zeer lage rente en een fucking grote afbetaaltermijn! Het heeft alleen iets meer in zich om een topfunctie te bereiken! En niet iedereen wil dat ook, sommige mensen werken veel liever in een snackbar dan achter een bureau te zitten en dat kan ik best begrijpen! Dus mijn conclusie is dat het daarom nergens over gaat als "rijkere" mensen meer belasting moeten betalen!

Tuurlijk de theorie volledige gelijkheid van de mensen klinkt onzettend mooi, het zou ook geweldig zijn, maar dat kan in de praktijk gewoon niet.

Old Post Jan-11-2003 16:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

Nou misschien zal dat communisme hier in Nederland nog niet zo gek zijn. Kijk naar Rusland ... gaat lekker daar toch?

Old Post Jan-11-2003 16:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

quote:
Originally posted by M5
Nou misschien zal dat communisme hier in Nederland nog niet zo gek zijn. Kijk naar Rusland ... gaat lekker daar toch?

Old Post Jan-11-2003 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

quote:
want waar gaat het nou tenslotte om? om het geld of om de mensen???

Het gaat om de mensen maar bij de mensen gaat het om geld!(en sex)

Sorry die moest ik nog ff zeggen

Old Post Jan-11-2003 16:46  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:

en ik weet niet wat je wil zeggen met 44% procent van de Marokkaanse mannen is arbeidsongeschikt?
marokkanen zijn dus van nature uit profiteurs en achterbaks volgens jou?

en als je nou gewoon de rest er ook bij had gequote, daar stond dus gewoon in dat Nederlanders het ook doen, maar wel in mindere mate. Wat ik daarmee bedoel is dat veel mensen dat hoge percentage ook weten en dat ze daarom die gedachtegang krijgen van dat ze minder geld aan de WAO willen geven. Omdat daar veel mensen zitten die daar gewoon niet thuishoren. Ik kan ze dat echt niet kwalijk nemen, ik zou hetzelfde denken.

En waarom schuif je van die woorden in m'n mond die ik nooit gezegd hebt? Dat Marokkanen van nature uit profiteurs zijn en achterbaks zijn heb ik nooit gezegd en zeker nooit bedoeld.

Beetje jammer dat je de discussie weer zo moet eindigen

Old Post Jan-11-2003 17:30 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Rudy

Tuurlijk de theorie volledige gelijkheid van de mensen klinkt onzettend mooi, het zou ook geweldig zijn, maar dat kan in de praktijk gewoon niet.

volledige gelijkheid kan inderdaad niet nee.

een stuk eerlijker en socialer echter wel

of zit je wel gebakken zo?
stel je toch voor, je zal eens wat moeten inleveren zeg om de mensen tegemoet te komen die het wat minder goed hebben

Old Post Jan-11-2003 18:03  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

quote:
Originally posted by Blik
en als je nou gewoon de rest er ook bij had gequote, daar stond dus gewoon in dat Nederlanders het ook doen, maar wel in mindere mate.

dit bedoel ik dus

dan wil je er toch mee zeggen dat marokkanen van nature uit achterbaksER (of in ieder geval profiteerderiger) zijn dan nederlanders???

beetje slap dit, eerst iets zeggen en er vervolgens niet voor uit durven komen..

maarja, ik ken je wel langer dan vandaag dus dat verbaast me niks.

Old Post Jan-11-2003 18:24  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

quote:
Originally posted by Rudy
Het gaat om de mensen maar bij de mensen gaat het om geld!(en sex)

Sorry die moest ik nog ff zeggen

ja als je in een maatschappij leeft waarin alles draait om consumeren wel ja. degene die het meeste kan consumeren heeft het meeste aanzien.

maar tegelijkertijd wel klagen dat de maatschappij zo hard is geworden. en dat je niet meer veilig over straat kan en dat alle normen en waarden zoek zijn. etc etc

tja, je kiest er zelf voor. het is ikke ikke ikke en de rest kan stikke wat het rechts-liberalisme uitdraagt.

Old Post Jan-11-2003 18:39  China
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
dit bedoel ik dus

dan wil je er toch mee zeggen dat marokkanen van nature uit achterbaksER (of in ieder geval profiteerderiger) zijn dan nederlanders???

beetje slap dit, eerst iets zeggen en er vervolgens niet voor uit durven komen..

maarja, ik ken je wel langer dan vandaag dus dat verbaast me niks.

mwhehehehe, je bent goed op dreef

Old Post Jan-11-2003 18:40 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

quote:
Originally posted by Optimus
mwhehehehe, je bent goed op dreef

coole avatar!

familie van je?

Old Post Jan-11-2003 18:49  China
Opti
tranceaddict in jail

quote:
coole avatar!

familie van je?

opa was echt een coole gast mwhehehe

Old Post Jan-11-2003 18:59 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Optimus
opa was echt een coole gast mwhehehe

[offtopic]
Hmm..vind het niet echt een superavatar ofzo. Die gast heeft echt geen leuke dingen gedaan. Ben nu een boek aan het lezen , dat heet " Wilde Zwanen". Heeft heel veel boekenprijzen gewonnen enzo, het gaat over 3 generaties vrouwen in China. Een deel gaat over de culturele revolutie en de tijd dat Mao aan de macht was. Ik wil de vergelijking met de nazi's nog net niet aangaan qua gruwelijkheden, maar dit komt echt in de buurt. Verschrikkelijk....
Communisme, nee, niets voor mij. Verderfelijk systeem.
[/offtopic]

Jij stomme bamibal

Old Post Jan-11-2003 19:53 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnybody Know this? [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMauro Picotto - Spectra [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:17.

Forum Rules: