Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Så om jag förstått detta rätt så är det många som bara vill ha en cool trance-t-shirt... alltså att den inte har nåt att göra med denna site och den stolthet vi har med att vara med i denna kära TA familj ?

Old Post Jan-13-2003 08:39  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

Old Post Jan-13-2003 08:51 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Jag är på! Har inte lagt märke till den här topicen!
Jag ska kolla lite vad jag kan fixa graphic vise när jag kommer hem från skolan?

Och namnet ska stå på ena ärmen.. ja visst!

One of the few ones left

Old Post Jan-13-2003 10:31  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

så pass liten som www. grejen är på min grej tycker jag är acceptabelt iaf, ser inte så nördigt ut...

Folk måste juh förstå att vi representerar sidan!

Old Post Jan-13-2003 10:37 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Dj_Activated: tror man brukar skriva trancEaddict med litet t (fast stort E)... eller har jag fel? tänkte på adressen i dina loggor

Old Post Jan-13-2003 11:11 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

varför gå in på så mkt detalj om själva tröjjorna än?
tycker vi låter de kreativa komma med sina förslag om tryck nu..
sen får man kommentera dem och se om de blir nå bättre

nästa steg är väll att man bestämmer hur tröjjan ser ut eller? tror det blir bäst så

jag vill gärna ha adressen på tröjan

tycker fan alla har så jävla brottom!!
lugna ner er och få nått bestämt istället, alla ska vara så jävla petiga när inget ens är bestämt!

Old Post Jan-13-2003 11:12 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
Dj_Activated: tror man brukar skriva trancEaddict med litet t (fast stort E)... eller har jag fel? tänkte på adressen i dina loggor

japp

samma sak där oxå, tror inte att det är så bra att använda armins logga på en TA t-shirt... Najs design dock

Old Post Jan-13-2003 11:13 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by Dioxys
varför gå in på så mkt detalj om själva tröjjorna än?
tycker vi låter de kreativa komma med sina förslag om tryck nu..
sen får man kommentera dem och se om de blir nå bättre

nästa steg är väll att man bestämmer hur tröjjan ser ut eller? tror det blir bäst så

jag vill gärna ha adressen på tröjan

lugna ner er och få nått bestämt istället, alla ska vara så jävla petiga när inget ens är bestämt!

du har rätt men det är lätt att bli ivrig över en sån här sak ju

Old Post Jan-13-2003 11:14 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

jojo, självklart det är jag med!!

men jag vill att det inte bara ska bli snack om saken som så mkt annat här :/ (som det nämndes tidigare)

Old Post Jan-13-2003 11:16 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by reveal

sant, men Swamper brukar skriva TranceAddict i sina nyheter på första sidan så jag blev lite osäker på hur jag skulle ha det. Men det går ju alltid att ändra

förresten, är det någon som vet vad det är för teckensnitt på bilderna här på TA? T.ex. den blåa texten Forums högst upp på den här sidan.

Old Post Jan-13-2003 11:16  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

jag, personligen, vill ha med "trancEaddict", både för att att visa att jag hänger på sidan och för att visa att jag gillar trance sjukt mkt

vidare vill jag ha med nickname, gärna stort över ryggen, som nån sa, det ska synas vem man är ju

och så vill jag ha med nån cool logga som vi kommer överens om... inget nummer

Old Post Jan-13-2003 11:19 
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Dioxys

Håller med... Jag startade tråden igår... bättre att sammla ihop all info och ideer...

Personligen vill jag inte ha en jätte blaffa med mitt nick på ryggen
Hellre på ärmen eller som sagt litet vid bröstet, jag e säker på att det ser mer stilrent ut...
Vill ha trancEaddict.com så man ser att de e en site å inte en vanlig tranceberoende person... om mna inte har .com med så åtminstånde tycker jag man ska ha det klassiska trancEaddict fonten med samma färg.... kolla in dom förslag som kommit med dom officiella tröjorna... dom är mer inspirerade från själva siten

Medlemms nummer känns helt onödigt...

Less is more

Old Post Jan-13-2003 11:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPole Folder Destinations -- July 2007 -- Sweet Prog Trance [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPanoptic - "Surface" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:07.

Forum Rules: