Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Jätteöverraskning!!!!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

E ganska säker på att Jake = Jakob, ( han som "äger" Fokused" )
Men kolla med Gaby, hon vet iaf,

Jag ska dit iaf, Gaby vill inte va med mig så hon struntar i mig,
Någon annan som ska dit?

Hoppas de inte släpper in massa 18-åringar, blir juh jättejobbigt,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Jan-31-2003 14:09  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Hoppas de inte släpper in massa 18-åringar, blir juh jättejobbigt,

vad du gnäller då ryss

känner iofs på mig att jag kommer låta likadant sen

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-31-2003 14:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

quote:
Originally posted by Vizay
vad du gnäller då ryss

känner iofs på mig att jag kommer låta likadant sen

Tro mig. Det kommer du att göra, stämningen på 18-års ställen är obefintlig, bara massa hetsiga människor som dricker som djur, grymt jobbigt.

Skippa att fylla 18 å gå direkt på 20 e mitt tips,

---
DanceSafe

Old Post Jan-31-2003 14:22  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Tro mig. Det kommer du att göra, stämningen på 18-års ställen är obefintlig, bara massa hetsiga människor som dricker som djur, grymt jobbigt.

tänk om man ändå kunde ha gjort det.. fat då skulle jag visserligen vara 21 nu

Old Post Jan-31-2003 14:25  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jake
tranceaddict

Registered: Oct 2002
kramar, kärlek och musik

Vänner,

jake aka jayk aka snakey heter Jacob och jobbar på Fokused med P-ham, Mange och Tingan. Dvs, jag postar lagliga affischer ähum...snygga affischer iaf.

Det är 20år på Stacy. Lite småklantigt av mig att skriva annat. Dörrpolicy bestämms av ägaren till stället som ni vet och det kan variera hur hårt den praktiseras. Ett propert yttre och trevlig sätt kan, betning på "kan", dock öppna dörrar. Det var således inte ett "officiellt" uttalande.

Hoppas att vi ses ikväll eller den 8 feb.

Love and music is all i need

/jayk

Old Post Jan-31-2003 14:34  Sweden
Click Here to See the Profile for jake Click here to Send jake a Private Message Visit jake's homepage! Add jake to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Re: kramar, kärlek och musik

quote:
Originally posted by jake

Hoppas att vi ses ikväll eller den 8 feb.

Eller?! Vad e det för bullshit, jag kommer då OCKSÅ,

---
DanceSafe

Old Post Jan-31-2003 14:46  Europe
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Jag lyckades övertala dom andra till att gå på Seaman bara för din skull kära vita ryssen

Och nu så är det ju inge snack om saken... nu när Seb är inställt!!!
Så alla glada och nöjda och missar inget!!! *me very happy*

Old Post Jan-31-2003 19:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

fan va alla gaggar om kläder... man blir så jäkla trött på svenska klubbar ibland...visst man kanske inte ska komma dit i en trasig o skitig ICa t-shirt... men vafan... "casual clubwear" det är ju fan det som borde gälla.. jag vet hur kämpigt det är att dansa i 4 timmar i finskor.. jag tar hellre på mig mina classics.

Old Post Feb-01-2003 14:20  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:

jo du har så rätt... Men om biljettpriset ligger runt 300 tror jag att folk letar sig dit för musiken och inte för att gå loss på spriten (då kan dom ju lika gärna hänga på nåt sunkhak som residence eller nåt). tycker att fokused visade att 18 funkade på nyår. 18 biljett och 20 i dörren - skulle vara klockrent

Old Post Feb-01-2003 14:23  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by zamson
jo du har så rätt... Men om biljettpriset ligger runt 300 tror jag att folk letar sig dit för musiken och inte för att gå loss på spriten (då kan dom ju lika gärna hänga på nåt sunkhak som residence eller nåt). tycker att fokused visade att 18 funkade på nyår. 18 biljett och 20 i dörren - skulle vara klockrent

Håller med fullständigt. iofs tycker jag folk borde klä sig snyggt och neon-grejerna kanske passar bättre in på docklands än någon klubb i stan...

Men hur blir det för oss som är 19 och vill gå på lemon8, Jake?

Old Post Feb-02-2003 19:01  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

jag tycker inte dom ska ha dresscodes där dom förbjuder sneakers å tingar en ha finskor å osköna kläder....så länge de inte e för extrema kläder å inte för ovårdat så borde man komma in

kan verkligen tänka mig hur skönt de måste va å stå å dansa flera timmar i finskor...huga

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-02-2003 19:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Vizay
jag tycker inte dom ska ha dresscodes där dom förbjuder sneakers å tingar en ha finskor å osköna kläder....så länge de inte e för extrema kläder å inte för ovårdat så borde man komma in

kan verkligen tänka mig hur skönt de måste va å stå å dansa flera timmar i finskor...huga

jag har typ finskor.. eller det e typ en blandning mellan vinter skor och finskor typ

men förhoppningsviss så får jag la se hur det e den 28:e

Old Post Feb-03-2003 02:27  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Jätteöverraskning!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVery Very well famous track [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Freak & Mac Zimms - "Submission" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:58.

Forum Rules: