Originally posted by Teal'k
Jaa, ik heb ook geen zin meer te wachten!! Ik ga morgen ff een kaartje halen! boeie aan de rest.. hoe ik er kom en met wie, dat zie ik allemaal nog wel!! ik ben zeker van de party.. Om te gaan speculeren of het net zo goed/beter/slechter wordt als DD heb ik niet echt zin in.. Maar tiesto kennende zal het wel een leuke party worden..
Je hebt nog een ritje van me te goed
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Feb-02-2003 17:08
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik vind dit best wel een domme opmerking. Worden er in Belgie nooit concerten gegeven in voetbalstadiums ?? Ze dekken het gras normaal gesproken af met plaatwerk, dus dan wordt het gras niet zo beschadigd. En wat Marcello al zei in de Geldrodome schuiven ze de grasmat uit het stadium.
hij is niet voor niets een Belg
Feb-02-2003 17:30
Mister_Michel
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2002
Location: Lennik - Belgium
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik vind dit best wel een domme opmerking. Worden er in Belgie nooit concerten gegeven in voetbalstadiums ?? Ze dekken het gras normaal gesproken af met plaatwerk, dus dan wordt het gras niet zo beschadigd. En wat Marcello al zei in de Geldrodome schuiven ze de grasmat uit het stadium.
Em neen, op onze voetbalvelden wordt continu voetbal gespeeld, voor concerten hebben wij speciale, grote culturele gebouwen....
Ge weet wel, van die grote gebouwen die speciaal gebouwd zijn voor een perfecte akoestiek te verkrijgen
___________________
Beware of the red X:
Mhuhahahahahaha !!!!
Feb-02-2003 17:43
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Mister_Michel
Em neen, op onze voetbalvelden wordt continu voetbal gespeeld, voor concerten hebben wij speciale, grote culturele gebouwen....
Ge weet wel, van die grote gebouwen die speciaal gebouwd zijn voor een perfecte akoestiek te verkrijgen
wij ook... de meest legendarisch concerten zijn trouwens in stadions gehouden... zie Wembley...
Feb-02-2003 18:01
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Mister_Michel
Em neen, op onze voetbalvelden wordt continu voetbal gespeeld, voor concerten hebben wij speciale, grote culturele gebouwen....
Ge weet wel, van die grote gebouwen die speciaal gebouwd zijn voor een perfecte akoestiek te verkrijgen
Vraag alstublieft een Belgisch forum aan wilt gij!
Don't ban me cuz I'm beautiful, tis eerder Don't ban me cuz I'm ignorant
Feb-02-2003 18:04
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by Chicane
Je hebt nog een ritje van me te goed
Ik dacht dat jij nog niet zeker wist of je ging? :P
Maar de hint is duidelijk!
Feb-02-2003 18:16
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by Optimus
hij is niet voor niets een Belg
Tjeezus als hij een Belg is, wat mag jij dan wel niet in godsnaam zijn?!?!
Feb-02-2003 18:30
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
Een chino?
___________________
Feb-02-2003 18:33
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
ok dan, nu weer ON-TOPIC
Feb-02-2003 18:38
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
ok dan, nu weer ON-TOPIC
Sorry opperhoofd!
Feb-02-2003 18:41
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
quote:
Originally posted by Teal'k
Ik dacht dat jij nog niet zeker wist of je ging? :P
Maar de hint is duidelijk!
Man man man.. als ik de naam Tiesto alleen al hoor dan kriebelt me leuter Ik heb er superveel zin aan en ik ga eens kieken of ik maandag een kaartje kan scoren, dan maar wat platen minder deze maand
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Feb-02-2003 19:02
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by mr.marcello
Sorry opperhoofd!