Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Gaby
Orkidea lirar otroligt bra och annorlunda musik. Blandar trance, house, tech-house...
Han är en av dom få djs som förvånar en på golvet. Släpper musik som man nästan måste stanna till, känna efter och sen bara älska man det...

Detta låter ju helt fantastiskt bra!
Blir bara mer och mer sugen asså..

BTW, någon som har några idéer om ev. "TA-meet up"?
Jag vet inte (för min egen del) när bussen från gbg anländer till sthlm, har jag otur så kommer den fram bara en timme innan insläpp. Men isf kan man väl mötas upp utanför/innanför någonstans!?

Last edited by SWE_TRANCE on Mar-05-2003 at 15:28

Old Post Mar-05-2003 14:59  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
BTW, någon som har några idéer om ev. "TA-meet up"?
Jag vet inte (för min egen del) när bussen från gbg anländer till sthlm, har jag otur så kommer den fram bara en timme innan insläpp. Men isf kan man väl mötas upp utanför/innanför någonstans!?

Låt oss säga att det löser sig! Trust me.

Ska bli intressant att se Orkidea alltså!

Det är bara några heljer kvar Party people!!

Old Post Mar-05-2003 16:01 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

ja säger fyra saker om ja åker upp.

Devilfish, Inkfish, Tiesto och Gielen

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-05-2003 16:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Love Poundin' Sensation

quote:
Originally posted by Glorie
ja säger fyra saker om ja åker upp.

Devilfish, Inkfish, Tiesto och Gielen

Och Joel + Orkidea

Old Post Mar-05-2003 16:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Gaby
Orkidea lirar otroligt bra och annorlunda musik. Blandar trance, house, tech-house...
Han är en av dom få djs som förvånar en på golvet. Släpper musik som man nästan måste stanna till, känna efter och sen bara älska man det...

Jag håller med dig Gaby. Orkidea är mäktig, såg honom på Dianas och han var grym! Verkligen kul att se honom igen, han har en unik stil som dj. Finnarna kan vara stolta.

Old Post Mar-05-2003 19:38  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

även jag var där på Dianas när han lirade, Kan bara stämma in med vad Lonne säger. Han är fan det ända bra med finland.

Old Post Mar-06-2003 16:39  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

jag har faktiskt bokat en biljett till detta evenemang har dock inte löst ett enda av de kvarvarande problemen: hur jag får råd till biljetten, hur jag löser resan till och från sthlm, hur jag gör med boende... kanske löser sig

Old Post Mar-06-2003 16:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Ingen som nämner dessa 2 ju...

Tobias Von Hofsten å Abi Lönnberg....Dom vill jag oxå se ju....

Old Post Mar-06-2003 17:24  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by reveal
jag har faktiskt bokat en biljett till detta evenemang har dock inte löst ett enda av de kvarvarande problemen: hur jag får råd till biljetten, hur jag löser resan till och från sthlm, hur jag gör med boende... kanske löser sig

Kanske något för er utanför Sthlm

http://www.trance.nu/buss/

Old Post Mar-06-2003 19:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by mindshooter
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
Aendy
Kraith
SWE_TRANCE
AC
Doter
Glorie
trance christer
reveal
23 SWETA:s

Reveal, grymt kul att du hakar på! Ska bli kul att få träffa dig me! Sovplats ordnar sig alltid! Vi är många STHLMTA

Old Post Mar-06-2003 22:12 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by AC.
även jag var där på Dianas när han lirade, Kan bara stämma in med vad Lonne säger. Han är fan det ända bra med finland.

eeh vad är det som är så dåligt med Finland nu då?

Old Post Mar-06-2003 23:32  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

fick hem flyern idag..riktigt snygg o påkostad..där kan man också läsa om alla som ska lira - lite skoj eftersom jag inte har så bra koll på alla

Old Post Mar-07-2003 12:19  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUplifting trancer [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSAS - Amber Groove (Toxic Hijack Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:54.

Forum Rules: