 |
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
|
|
|
May-04-2003 12:16
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
PCP2017
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001
Location: Amsterdam
|
|
|
LU's voor black en white zien er goed uit!
Denk dat ik maar zo'n combi kaartje haal, als ze die tenminste verkopen dit jaar?!
Scheelt vast een paar eur en hopelijk is het mogelijk om dat tijdschrift niet ook gelijk te betalen.
Ik heb na vorig jaar Sensatie geloof ik maar liefst twee keer dat blaadje gehad en ook geen deeveedee.
Mooi is dat.
Ik wil deze keer ook wel eens naar de witte editie toe, aangezien de line up er erg goed uitziet en niet zo gay is als de vorige twee jaren.
Genoeg relaxte dj's (van Buuren, Verkuylen, Corsten), geen DJean, iedereen in het wit, plus de arena en de hele show erbij.
En zwart lijkt me ook zeer de moeite waard met Kai,Dana en de technodelegatie, al hoop ik wel dat die focking ruffian niet weer de boel komt verkloten!
Trouwens dat "boegeroep" veel ook wel weer mee vorig jaar na Liebing/Picotto, het wordt altijd zo overdreven.
Het is niet zo dat de hele zaal "boe" riep en hun uifloot, ik heb helemaal niks gehoord en ik stond zeker niet op de gang.
Hoe dan ook twee super feesten in juni!
pfff ga ook nog naar TiC,Defcon1,DV,ML,etc...
|
|
May-07-2003 23:58
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:54.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|