Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Supreme Theory
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

Hmmmm emotioneel contract?!?!?!?!
dat klinkt heel ontroerend.....
Met andere woorden......hij werkt dus niet op contractbasis!!!
Hij houd gewoon zijn fans tevreden.

Laten we hopen dat hij dat so-called emontional-contact dan maar niet snel breekt.

Old Post May-05-2003 18:33 
Click Here to See the Profile for Supreme Theory Click here to Send Supreme Theory a Private Message Add Supreme Theory to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Kakao
Tsja, ik ben toch best teleurgesteld over deze cd. Het mixen is gewoonweg fantasieloos, de tracklist is natuurlijk wel helemaal super maar ja.

Eigenlijk vind ik er niet zoveel op het mixen aan 't merken... tiesto heeft er ook wel voor gekozen om een paar nummers achter elkaar te mixen, die ook niet lekker in elkaar over kunnen gaan. Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix) is er zo een, idem dito met het mixen rondom Motorcycle.

[mierenneuk mode /aan]
The Roc Project Feat. Tina Arena - Never (DJ Tiësto Remix vs. Filterheadz Remix) is ook een hele leuke... de Tiesto remix heeft een veel te laag BPM, waardoor deze flink gepitched moet worden, terwijl Motorcycle juist MEER gepitched had mogen worden (in Armin's A State of Trance sets klinkt ie veel lekkerder bijvoorbeeld) en het BPM van de Filterheadz remix ligt weer een stuk hoger.

Meestal merk ik dit eigenlijk amper.. maar nu hoor ik het toch duidelijk
[mierenneuk mode /uit]

Alleen dat fantasieloos vind ik toch wel een geschikt woord.. maar het blijft een top cd

quote:
Originally posted by Donna
Is psies wat ik doe,goed voorbeeld is proceed, stond helemaal gek te worden tijdens een set van armin geloof ik ergens,toen iemand me zei dat t proceed was,naja had die naam al talloze malen over inet zien gaan maar de track nooit gechecked ofzo,dus voor hen wassie al oud maar voor mij een meganieuwtje,lekker hoor

Leuk om te horen... dit had ik ook met Proceed toen Kid Vicious 'm draaide een half jaar geleden, toen draaide hij ook Yoji Biomehanika - A Theme From Banginglobe (System F Remix).. Ik werd helemaal gek bij deze twee nummers. Ook bij Viframa - Cristalle (Katana' Intro Mix) had ik dit.. iedereen draaide deze mega plaat (Armin, Piet Bervoets, zelfs in de locale disco), maar ik kende 'm nog niet!

Maar meestal (oftewel bijna altijd bij uplifting/hard trance) weet ik in de mix-overgang al wat het volgende nummer is, eigenlijk best jammer... maar daarentegen blijft een goed nummer voor mij altijd een goed nummer!

Old Post May-06-2003 18:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Altijd dat kankerloze gelul over dat hij slecht gemixed is. Eerst ISOS 3 en nu dees weer. Het is gewoon een TOPCD!! Jullie lullen of jullie het allemaal beter kunnen. Kanslose kutrukkersssss.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-06-2003 18:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Altijd dat kankerloze gelul over dat hij slecht gemixed is. Eerst ISOS 3 en nu dees weer. Het is gewoon een TOPCD!! Jullie lullen of jullie het allemaal beter kunnen. Kanslose kutrukkersssss.

Zeikerds zal je altijd blijven houden... Maar ja ben het met je eens de cd is lekker

Nou wie gaat er ook een dubbel cd maken van deze kwaliteit nou nou?? wie oh wie durft het aan

Rukken doe ik niet op die teksten

Old Post May-07-2003 08:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by LightForce
Rukken doe ik niet op die teksten

Welke tekst wel dan? "Hit me baby one more time!"

Old Post May-07-2003 13:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Welke tekst wel dan? "Hit me baby one more time!"

Hmm rukken?? daarop... hehe laat me dan liever spanken komt toch beter dan tot zijn recht op die plaat.

Of spank ik liever de dame in kwestie

Old Post May-07-2003 13:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002

Heb 'm straks gekocht en zit'm nu te luisteren...

Moet toegeven dat ie het niet haalt bij sommige eerdere werken van Tijs, maar je hoort me echt niet klagen...

lekker (dubbel)cdtje!

grtz

Old Post May-07-2003 15:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track for a for 2 FREE PONY RIDES for you and a friend..HURRRYYYYYY!!!!!! [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHemstock & Jennings feat. John '00' Fleming - "Arizona" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:11.

Forum Rules: