|
| quote: | Originally posted by Kakao
Tsja, ik ben toch best teleurgesteld over deze cd. Het mixen is gewoonweg fantasieloos, de tracklist is natuurlijk wel helemaal super maar ja.
|
Eigenlijk vind ik er niet zoveel op het mixen aan 't merken... tiesto heeft er ook wel voor gekozen om een paar nummers achter elkaar te mixen, die ook niet lekker in elkaar over kunnen gaan. Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix) is er zo een, idem dito met het mixen rondom Motorcycle.
[mierenneuk mode /aan]
The Roc Project Feat. Tina Arena - Never (DJ Tiësto Remix vs. Filterheadz Remix) is ook een hele leuke... de Tiesto remix heeft een veel te laag BPM, waardoor deze flink gepitched moet worden, terwijl Motorcycle juist MEER gepitched had mogen worden (in Armin's A State of Trance sets klinkt ie veel lekkerder bijvoorbeeld) en het BPM van de Filterheadz remix ligt weer een stuk hoger.
Meestal merk ik dit eigenlijk amper.. maar nu hoor ik het toch duidelijk 
[mierenneuk mode /uit]
Alleen dat fantasieloos vind ik toch wel een geschikt woord.. maar het blijft een top cd 
| quote: | Originally posted by Donna
Is psies wat ik doe,goed voorbeeld is proceed, stond helemaal gek te worden tijdens een set van armin geloof ik ergens,toen iemand me zei dat t proceed was,naja had die naam al talloze malen over inet zien gaan maar de track nooit gechecked ofzo,dus voor hen wassie al oud maar voor mij een meganieuwtje,lekker hoor
|

Leuk om te horen... dit had ik ook met Proceed toen Kid Vicious 'm draaide een half jaar geleden, toen draaide hij ook Yoji Biomehanika - A Theme From Banginglobe (System F Remix).. Ik werd helemaal gek bij deze twee nummers. Ook bij Viframa - Cristalle (Katana' Intro Mix) had ik dit.. iedereen draaide deze mega plaat (Armin, Piet Bervoets, zelfs in de locale disco), maar ik kende 'm nog niet!
Maar meestal (oftewel bijna altijd bij uplifting/hard trance) weet ik in de mix-overgang al wat het volgende nummer is, eigenlijk best jammer... maar daarentegen blijft een goed nummer voor mij altijd een goed nummer!
|