Registered: Nov 2000
hehe jag trodde dig faktiskt inte
förresten...tjänar ni så mycket på att åka bil förresten? Var juh rätt billigt med bussen tänkte jag....o du brukar juh inte vara så het på att köra hem samma dag som festen slutar
May-26-2003 08:41
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by mindshooter
hehe jag trodde dig faktiskt inte
förresten...tjänar ni så mycket på att åka bil förresten? Var juh rätt billigt med bussen tänkte jag....o du brukar juh inte vara så het på att köra hem samma dag som festen slutar
Ja de e mycke möjligt men jag vill komma ner ett par timmar innan eftersom jag vill kolla läget... ska ju filma en massa. Tyvärr så blir det ett jävla skit efter festen att ta sig hem men förhoppningsvis kan man få vila sig ett par timmar direkt, är det riktigt fint väder behöver man ju inte direkt stressa hem utan kan softa ner i nån park eller nåt eller nåt.....
Registered: Oct 2001
Vi e 4 fr sthlm som oxå lär glida m på förfesten... på parkeringen ängen parken whatever ever...
LÄTT!!!
May-26-2003 19:36
impulze
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2002
6 days and counting
May-26-2003 21:20
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Motorjäveln har skurit igen...
...trodde jag när jag svängde upp till arbetskamraten idag för det började ryka å lukta illa från motorhuven och det var en lång sträng av grön vätska på asfalten... när jag öppnade huven så visade det sig att var bara en slang till kylaren som hade hoppat av så det var ju bara att mpntera på å dra åt slangklämman än hårdare än vad mekanikern hade gjort som böt motorn... vilken tur att det inte var nåt värre
haha, fyfan du skrämde mig lite där
nej nu jävla ska det bli helg snart!
May-26-2003 23:40
WoberT
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
blää blir ju avundsjuk på er som ska åka ner innan o softa i nån park.. vill vill vill.. =D men men kan va skoj o åka buss oxå
May-27-2003 11:26
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by WoberT
blää blir ju avundsjuk på er som ska åka ner innan o softa i nån park.. vill vill vill.. =D men men kan va skoj o åka buss oxå
Ja fan Wobban... ni får de hela gött på bussen, blir ju massa roliga osm ska åka med där