Ik ben er nu bijna zeker bij, alleen zal het weer moeilijk worden mensen mee te krijgen (ik wordt er echt gek door)...maar heb waarschijnlijk 2 man zover gekregen om mee te gaan). Ben ik de enige die hier last van heeft, mensen zoeken onder je vriendenkring om naar feesten te gaan???
Sven vath is wel rlx, zal de eerste keer voor me zijn dat ik hem (bewust ) meemaak. Vorige keer op mysteryland had ik het nie door.
Van mij mag id&t nog wel gabriel&dresden, armin van buuren, sander kleinenberg en natuurlijk tiesto halen voor de line-up, en dat ze het laten jean te halen voor ook maar iets (schoonmaker vind ik dan weer wel een leuke plaats voor hem )
Greetz Muppet
Sep-26-2003 17:22
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Bellie
Ik had die set van Svennie van IC 2000 pas nog geluisterd en damn.... hijs echt nog steeds vet. Beter dan al die slome setjes die hij nu draait met die kut electro erbij
maaan die electro is juist vet, als ie Legowelt - Disco Rout er in douwt aan het eind van zn set, *kippenvel*
Sep-26-2003 17:26
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by New Wave
goh hoeveelste keer achter elkaar nu al? 3de keer, 4de keer?
Blijft vernieuwend Innercity
Zal me niets verbazen dat Michel de Hey ook komt......
Toch blijft het altijd weer treurig om te zien dat de rukker die nooit naar feesten gaat altijd weer het eerste met zijn commentaar aan komt zetten, terwijl de mensen die wel gaan het wel tof vinden.
Maarja je moet toch wat als je zo'n stumper bent als hem!!!
Maarja je moet toch wat als je zo'n stumper bent als hem!!!
Ik ben nog bij alle Innercities geweest ondanks dat een paar feesten echt bagger waren.
Voor de 4de keer: Ik kan niet naar veel feesten omdat ik een vaste baan heb met moeilijke werktijden (nee en ik ben geen heroinehoer).
Jij hebt het voordeel dat je broer feesten geeft en dat je daar gewoon elke keer naar binnen stapt gratisj.
Mensen die weinig naar feesten gaan mogen ook een mening hebben over feesten, en zeker als ze nog elke keer geweest zijn.
Daarnaast kies ik voor kwaliteit, jij voor hardstyle en tiesto.
Dat zegt al helemaal genoeg over jouw IQ, dat is namelijk niet minder dan schijt van een strontvlieg.
Kontneuken?
Sep-27-2003 13:25
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Gaat ie Lekker New Wave
Vath heeft op elke IC gestaan, dus het verbaasd me niet dat hij er dit jaar staat. Ik denk dat ze Marco V ook wel op de mainstage zetten
Dus we hebben
Paul van Dyk
Sven Vath
Marco V
Ik verwacht
Dave Clarke (die komt bijna elk jaar)
K.Cee
Benjamin Bates
Laidback Luke
Sander Kleinenberg
Sep-27-2003 14:18
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Ik neem aan dat Tiėsto ook wel zal komen. Hij blijft een publiekstrekker en zeker wanneer hij voor de tweede keer op rij tot Best DJ of the World gekozen zal worden, is het voor ID&T een koud kunstje om Innercity uit te verkopen. En daar is het ze toch om te doen.
Sep-27-2003 15:06
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Ik denk ook dat Tiesto wel komt, staat nog niets in zijn schedule de 20e dus.
"ff" 5 kaarten halen en 265 pleuro lichter......krijg het geld wel weer terug, maar het gaat om het idee. Je moet er wat voor over hebben om er naar toe te gaan
Sep-27-2003 15:11
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Muppet
Ik ben er nu bijna zeker bij, alleen zal het weer moeilijk worden mensen mee te krijgen (ik wordt er echt gek door)...maar heb waarschijnlijk 2 man zover gekregen om mee te gaan). Ben ik de enige die hier last van heeft, mensen zoeken onder je vriendenkring om naar feesten te gaan???
je bent zeker niet de enige, mijn vrienden willen over het algemeen alleen naar een feestje toe als het hard is, het zegt al genoeg dat mijn vrienden Judge Jules het beste vonden tijdens Qontact...
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben nog bij alle Innercities geweest ondanks dat een paar feesten echt bagger waren.
Voor de 4de keer: Ik kan niet naar veel feesten omdat ik een vaste baan heb met moeilijke werktijden (nee en ik ben geen heroinehoer).
Jij hebt het voordeel dat je broer feesten geeft en dat je daar gewoon elke keer naar binnen stapt gratisj.
Mensen die weinig naar feesten gaan mogen ook een mening hebben over feesten, en zeker als ze nog elke keer geweest zijn.
Daarnaast kies ik voor kwaliteit, jij voor hardstyle en tiesto.
Dat zegt al helemaal genoeg over jouw IQ, dat is namelijk niet minder dan schijt van een strontvlieg.
Kontneuken?
WHahaha en maar blijven volhouden dat je niks van mij serieus neemt!!! HAhaahahaa STUMPER!!!! En vergeet niet dat ik ook naar Techno feesten ga. En dat Sander Kleinenberg met veel voorsprong de beste dj was op ML!!
Is het trouwens al weer tijd voor de vlaggetjesweken???? Want dan ben je altijd wat vrolijker!!
spreek je toch gewoon met een aantal TA“s af....makkelijk zat! en gezellig!