Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

Ik ben er nu bijna zeker bij, alleen zal het weer moeilijk worden mensen mee te krijgen (ik wordt er echt gek door)...maar heb waarschijnlijk 2 man zover gekregen om mee te gaan). Ben ik de enige die hier last van heeft, mensen zoeken onder je vriendenkring om naar feesten te gaan???

Sven vath is wel rlx, zal de eerste keer voor me zijn dat ik hem (bewust ) meemaak. Vorige keer op mysteryland had ik het nie door.

Van mij mag id&t nog wel gabriel&dresden, armin van buuren, sander kleinenberg en natuurlijk tiesto halen voor de line-up, en dat ze het laten jean te halen voor ook maar iets (schoonmaker vind ik dan weer wel een leuke plaats voor hem )

Greetz Muppet

Old Post Sep-26-2003 17:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Bellie
Ik had die set van Svennie van IC 2000 pas nog geluisterd en damn.... hijs echt nog steeds vet. Beter dan al die slome setjes die hij nu draait met die kut electro erbij

maaan die electro is juist vet, als ie Legowelt - Disco Rout er in douwt aan het eind van zn set, *kippenvel*

Old Post Sep-26-2003 17:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by New Wave
goh hoeveelste keer achter elkaar nu al? 3de keer, 4de keer?
Blijft vernieuwend Innercity
Zal me niets verbazen dat Michel de Hey ook komt......

Toch blijft het altijd weer treurig om te zien dat de rukker die nooit naar feesten gaat altijd weer het eerste met zijn commentaar aan komt zetten, terwijl de mensen die wel gaan het wel tof vinden.

Maarja je moet toch wat als je zo'n stumper bent als hem!!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Sep-26-2003 17:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Toch blijft het altijd weer treurig om te zien dat de rukker die nooit naar feesten gaat altijd weer het eerste met zijn commentaar aan komt zetten, terwijl de mensen die wel gaan het wel tof vinden.

Maarja je moet toch wat als je zo'n stumper bent als hem!!!

Ik ben nog bij alle Innercities geweest ondanks dat een paar feesten echt bagger waren.
Voor de 4de keer: Ik kan niet naar veel feesten omdat ik een vaste baan heb met moeilijke werktijden (nee en ik ben geen heroinehoer).
Jij hebt het voordeel dat je broer feesten geeft en dat je daar gewoon elke keer naar binnen stapt gratisj.
Mensen die weinig naar feesten gaan mogen ook een mening hebben over feesten, en zeker als ze nog elke keer geweest zijn.
Daarnaast kies ik voor kwaliteit, jij voor hardstyle en tiesto.
Dat zegt al helemaal genoeg over jouw IQ, dat is namelijk niet minder dan schijt van een strontvlieg.
Kontneuken?

Old Post Sep-27-2003 13:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

Gaat ie Lekker New Wave

Vath heeft op elke IC gestaan, dus het verbaasd me niet dat hij er dit jaar staat. Ik denk dat ze Marco V ook wel op de mainstage zetten

Dus we hebben

Paul van Dyk
Sven Vath
Marco V

Ik verwacht

Dave Clarke (die komt bijna elk jaar)
K.Cee
Benjamin Bates
Laidback Luke
Sander Kleinenberg

Old Post Sep-27-2003 14:18 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Ik neem aan dat Tiėsto ook wel zal komen. Hij blijft een publiekstrekker en zeker wanneer hij voor de tweede keer op rij tot Best DJ of the World gekozen zal worden, is het voor ID&T een koud kunstje om Innercity uit te verkopen. En daar is het ze toch om te doen.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Sep-27-2003 15:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Ik denk ook dat Tiesto wel komt, staat nog niets in zijn schedule de 20e dus.

Old Post Sep-27-2003 15:09 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

"ff" 5 kaarten halen en 265 pleuro lichter......krijg het geld wel weer terug, maar het gaat om het idee. Je moet er wat voor over hebben om er naar toe te gaan

Old Post Sep-27-2003 15:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Muppet
Ik ben er nu bijna zeker bij, alleen zal het weer moeilijk worden mensen mee te krijgen (ik wordt er echt gek door)...maar heb waarschijnlijk 2 man zover gekregen om mee te gaan). Ben ik de enige die hier last van heeft, mensen zoeken onder je vriendenkring om naar feesten te gaan???

je bent zeker niet de enige, mijn vrienden willen over het algemeen alleen naar een feestje toe als het hard is, het zegt al genoeg dat mijn vrienden Judge Jules het beste vonden tijdens Qontact...

Old Post Sep-27-2003 15:37 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben nog bij alle Innercities geweest ondanks dat een paar feesten echt bagger waren.
Voor de 4de keer: Ik kan niet naar veel feesten omdat ik een vaste baan heb met moeilijke werktijden (nee en ik ben geen heroinehoer).
Jij hebt het voordeel dat je broer feesten geeft en dat je daar gewoon elke keer naar binnen stapt gratisj.
Mensen die weinig naar feesten gaan mogen ook een mening hebben over feesten, en zeker als ze nog elke keer geweest zijn.
Daarnaast kies ik voor kwaliteit, jij voor hardstyle en tiesto.
Dat zegt al helemaal genoeg over jouw IQ, dat is namelijk niet minder dan schijt van een strontvlieg.
Kontneuken?

WHahaha en maar blijven volhouden dat je niks van mij serieus neemt!!! HAhaahahaa STUMPER!!!! En vergeet niet dat ik ook naar Techno feesten ga. En dat Sander Kleinenberg met veel voorsprong de beste dj was op ML!!

Is het trouwens al weer tijd voor de vlaggetjesweken???? Want dan ben je altijd wat vrolijker!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Sep-28-2003 20:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin“ Rhythms

quote:
Originally posted by Blik
je bent zeker niet de enige, mijn vrienden willen over het algemeen alleen naar een feestje toe als het hard is, het zegt al genoeg dat mijn vrienden Judge Jules het beste vonden tijdens Qontact...

spreek je toch gewoon met een aantal TA“s af....makkelijk zat! en gezellig!

Old Post Sep-28-2003 21:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Anyway er komt een progressive zaal als die er een beetje leuk uitziet kwa dj's en er gaan wat bekenden dan ga ik denk ik wel.

Old Post Sep-29-2003 08:24  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

er komt ook een hardstyle zaal...

Old Post Sep-29-2003 09:21 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

Komt Carl Cox op Innercity? Want dat zij een of andere gast op ID-T radio

Old Post Sep-29-2003 17:20 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Blik
er komt ook een hardstyle zaal...

Das mooi want dan wordt er tenminste geen Hardhouse in de Main gedraaid. Vond Dana echt shit vorig jaar in de Main.

Old Post Sep-29-2003 17:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback???? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSilvi Ecomo - "No Dip" (Boca Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:25.

Forum Rules: