|
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Tjah, Jasper is all about sarcasm, ik kan er niks aan doen!
*BTW, 'Sarcasm' van de Flash Brothers, een perfect voorbeeld van progressive trance *
En om ff TOR te quoten:
"en progressive house is boring, niet progressive trance.."
Vaak genoeg is de lijn tussen die twee heel klein, of zelfs onbestaande, en das net het leuke eraan! Veel tracks klinken meer housey, andere klinken meer tranzy, sommigen klinken housey én tranzy, en sommigen klinken niks van dat al! Das net het geweldige aan 'progressive', ik heb het gevoel dat ik naar iets nieuw aan het luisteren ben, naar echte muziek. En spijtig genoeg heb ik dat de laatste tijd niet meer als ik naar trance luister...
Maar zoals Pumaz zegt, tis ook een kwestie van smaak, ik heb zeker niks tegen echte trance-heads!
En over de guestmix:
Een Amerikaan op trance.nu heeft een concept/radioshow op een online station, genaamd Cloud 9 Progressive Sessions. Een tijdje geleden had hij gezegd dat ik wel guestmix mocht doen, maar ik had er niks meer van gehoord. Nu zegt hij mij vorige week ineens dat ik een mixje van een dikke 30 minuten mag doorsturen en dan plaatst hij het ergens in zijn schema. En blijkbaar heeft hij ondertussen ook grote namen kunnen strikken: Filo & Peri, Likwit, Greg Benz, Ozgür Can,...Dus ik verkeer in goed gezelschap!
Nu moet de mix natuurlijk nog goedgekeurd worden...:s
May-05-2004 17:05
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
May-05-2004 22:05
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:43.
Forum Rules: