|
| quote: | Originally posted by Smirnoff
schaam schaam........
Voor de mensen die de Nederlandse MSN Messenger 7 gedownload hebben...
deze is Vertaald door meneer Sypher, wil je hem bedanken dat kan !!
mail dan naar : [[email protected]]

Bedankt Sypher ! |
Dan hoop ik dattie em beter vertaald heeft dan dit:
| quote: | Originally posted by MaGiK54
"Let op:
Als je deze file op je site aanbied, zet er dan bij dat ik - Sypher -hem heeft gemaakt. Eerlijk is eerlijk!" |

|