|
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
zou het een dub rmx zijn?
De enige gezongen tekst was: 'I can see you' maar de muziek was exact De Humate rmx van Dj Sammy - Boys of summer.. daar ben ik 100% zeker van, ik heb het nummer voor Tiesto concert vele malen gehoord omdat ik het zo'n heerlijk nummer vind, tijdens het concert viel hij mij dus ook direct heerlijk op!
(toegegeven, bij Silence en Suburban train sprongen de tranen in mijn ogen!) |
Ik blijf erbij dat Tiësto de Dub remix draaide, want die enige vocals waar je het over hebt kwamen er niet in voor. Ik wilde net voluit 'I CAN SEEEEEE YOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUU' schreeuwen toen ik hoorde dat er geen vocals inzaten, stond ik daar met mijn bek open en sommige dudes kijken maarja, zal dus wel aan mij liggen
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dat is wat ik ervan vond.....Tiesto is sinds 10 mei absoluut weer mn favoriete DJ geworden |
Bij mij staat ie ook zeker weer op #1...
___________________
Monsieur Cannibale!
http://www.djspare.com
Last edited by dj_spare on May-13-2003 at 23:21
|