|
|
|
|
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Dit slaat echt helemaal nergens op! Ik voel me helemaal niet beter dan jou. En om dan als reden aan te voeren dat ik je wijs op het 6x posten van een reply heeft helemaal geen verband. Moet ik er soms weer 8 smilies bijzetten om aan te tonen dat ik een grapje maak en je niet onderuit wil halen/beledigen. Je moet eens stoppen met het overal altijd wat achter zoeken en gewoon eens denken: "Haha dat zal hij vast niet zo bedoeld hebben als ik denk."
PS: Als er hier iemand op het forum is die iedereen op zijn spelfouten/redeneerfouten of wat voor fouten dan ook wijst ben jij het wel. |
Ten eerste was het helemaal niet persoonlijk en speciaal aan jou bedoeld. Plus het is gelul dat ik zeg dat jij je beter voelt dan mij, maar dat ik bedoel dat je je in het algemeen beter voelt als je iemand naar beneden haalt. Excuses, heb ik dan misschien verkeerd omschreven, kan begrijpen dat dat zo overkomt. Kan gebeuren.
Ik "als iemand .. dan ben jij dat wel" is dik overdreven... toevallig 1x in de Arise-thread, maar dat was op een normale manier. Spelfouten qua d's en t's maak ik zelf ook keiveel, lekker belangrijk. Maar iemand moet wel normaal kunnen typen, met leestekens/hoofdletters. Redeneerfouten , daar iemand op wijzen is heel normaal als je discussieert, maar oke, dat kan hier toch wat.
Ik bedoelde vooral dat er de laatste tijd sowieso door een aantal mensen hier best lomp wordt gereageerd op bepaalde dingen. Kijk, als je diegene kent: soi. Maar zo niet, kan dat raar overkomen. Plus ik heb het ook wel eens gehad met al die quasi-leuk bedoelde replies....Ik vind dat altijd lastig. Je weet 0,0 wanneer iemand iets serieus bedoelt, of dat het quatsch is. En daar heb ik persoonlijk een hekel aan, want dan kan je nergens op bouwen. Snap je?
Maar oke 90% van de mensen die hier zit doet zich dus blijkbaar fake voor en meent niet alles wat hij / zij hier zegt. Dat vind ik persoonlijk een zwakke eigenschap. Waarom zou je jezelf anders voordoen? ben op het internet en in real life voor 99% dezelfde persoon (qua reactie), maar antuurlijk kan je niet alles baseren op zoiets als internet. Plus ik meen wat ik zeg.
Last edited by SnuggLe on Apr-05-2005 at 14:50
|
|
Apr-05-2005 14:44
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:21.
Forum Rules: