|
| quote: | Originally posted by Tiger777
Hey how zeh blue sky, rustig hé. De juryleden geven PERSOONLIJKE hun mening, er zijn geen tabellen of exact cijfermatriaal in de muziek hé!
Als ge ervoor kiest om progressive te gebruiken, weet ge dat ge een risico neemt, ja toch? Organiseer anders dj contests op www.progaddict.com hé. Ik heb mij niet teveel(zo weinig mogelijk, maar ik ben ook geen robot en misschien wel te onervaren in prog) laten leiden door het genre, maar ik vond véle van uuw overgangen verrevan zuiver. Zet uwe mix gewoon nekeer in soundforge, kijkt naar de volumepieken en vooral DALEN. Op quasi elk van uuw overgangen vinde een redelijk zwaar dal: Energieverliezen. Voor een club zijn dat de momenten dat iedereen stopt met bewegen. Ik vind dat een overgang tussen 2 plaatjes, de sfeer moet doorgeven van het ene naar het andere trackje. Die van u doen dat naar mijn bescheiden mening NIET.
Uw mix was ook verdienstelijk, maar niet verdienstelijk genoeg. |
Ow rustig he, ik wist niet dat ik niet mocht reageren Ik heb gewoonweg nog NOOIT iemand over volumeverlies horen klagen, dat ik prog speel is idd een risico maar om nu te zeggen dat ik geen energie in mijn set gestoken heb.
|