|
שתי בדיחות מפגרות אבל מצחיקות:
3 מטיילים טסים לאפריקה..
הם מאבדים את דרכם ונופלים בשבי ע"י חבורת קניבלים..
הקניבלים קושרים את 3 המטיילים ושואלים אותם:
"מה אתם רוצים שנעשה איתכם?
"שנהרוג אותכם או שנעשה לכם בוגה בוגה"
המטייל הראשון, מעצם היותו הרפתקן אמר "אני רוצה בוגה בוגה"..
הקניבלים תפסו אותו, אנסו אותו קרעו לו את העור ואכלו לו את כל האיברים הפנימיים..
המטייל השני גם היה חובב שיגעונות כאלו והחליט שגם הוא רוצה בוגה בוגה.
אז הקניבלים התעללו בו אף יותר מהמטייל הראשון..
המטייל השלישי ראה מה הקניבלים עשו וישר אמר "תהרגו אותי וזהו!"
אז אמרו הקניבלים: "טוב, אבל קודם קצת בוגה בוגה..."
ארנב רץ לו להנאתו ביער..
עד שהוא רואה את חברו האריה מסניף לו קוקאין ככה ליד המעורה שלו..
הארנב קורא לאריה "אריה חמוד, אל תשתמש בסמים, בוא ותרוץ איתי ותראה כמה החיים יפים.."
האריה מצטרף לארנב והם רצים להם ביער..
בדרכם פוגשים האריה והארנב בדוב..
הדוב מזריק לעצמו הרואין..
הארנב קורא לדוב "דוב חמוד, אל תשתמש בסמים, בוא ותרוץ איתי ותראה כמה החיים יפים.."
הדוב מצטרף אליהם..
אז ככה רצים יחד האריה הדב והארנב..
עד שהם רואים את הצב מעשן לו ג'וינט ענקי מלא בחשיש..
אז קורא לו הארנב: "צב חמוד.. אל תשתמש בסמים, בוא ותרוץ איתי ותראה כמה החיים יפים..."
הצב דופק שאכטה מהג'וינט ואומר לארנב: "יאללה כל פעם שאתה לוקח אקסטה אתה חייב להריץ את כל היער אה?!

|