|
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Man man arm Lierse.. Aangezien we toch in Lier waren, zijn we de match int Themacafé opt Lisp gaan bekijken. Had echt wel medelijden met die supporters. Op zo'n manier verliezen is echt wel pijnlijk..
|
Die tweede penalty was er zeker een, maar die eerste vond ik zwaar overdreven. Maar daardoor vertrekt Lierse wel weeral met een achterstand. Toch sjiek dat ze nog kunnen terugkomen, dat belooft nog voor de komende matchen. En het was nu ook niet zo dat ze gepland hadden om punten te halen op Sclessin. Het is natuurlijk jammer dat ze nu een punt mislopen, maar ik denk dat het belangrijker is dat ze nog punten pakken tegen rechtstreekse concurrenten. 
___________________
www.dj-vega.net
|