|
| quote: | Originally posted by raoel
Is dat laatste stukje eigenlijk op mp3 te krijgen waar hij het publiek bedankt en dan aan het eind nog ricky Fobis draait.
en dan gaat vooral om hetgeen wat hij zegt, en wat het publiek scandeert
Tiësto!, Tiësto!, Tiësto!, Tiësto!, Tiësto!
en
Tiësto bedankt, Tiësto bedankt, Tiësto bedankt |
nee, maar misschien komt het op de DVD te staan
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|