Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälptråden
Pages (97): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Körde Avast i drygt ett halvår innan jag också bytte till NOD32 för en vecka sedan drygt..funkar hur bra som helst.

Old Post Nov-12-2006 13:49 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Letar efter någon FREE enkel/minimal IRC client för enkel användning. Har använt mIRC innan men stör mig på registrations-grejjen hela tiden. Några tips?

insignificant cor member alliance

Old Post Nov-18-2006 08:42  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

quote:
Originally posted by Cloudburst
Letar efter någon FREE enkel/minimal IRC client för enkel användning. Har använt mIRC innan men stör mig på registrations-grejjen hela tiden. Några tips?

Menar du rutan i början som säger "du måste registrera" och som man av automatik klickar på krysset och så är det klart?

Old Post Nov-18-2006 09:30  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Läste en artikel om Pioneer DJM-400 mixern och det står att det går att göra en AUX input kanal utav mic-ingångarna
"When you insert 2 mono Jack connectors in both Microphone Inputs, you can use the 2 mic inputs (Jack connectors) combined as an extra AUX input, giving you an actual 3rd channel. This 3rd channel has limited EQ possibilities"

Spelar man in ljud på datorn via mic-ingången så blir kvalitén sämre men det kanske inte gäller på mixern?

Hur ser en "mono jack connector" ut?

Old Post Nov-19-2006 17:21  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by mr_fisken
Läste en artikel om Pioneer DJM-400 mixern och det står att det går att göra en AUX input kanal utav mic-ingångarna
"When you insert 2 mono Jack connectors in both Microphone Inputs, you can use the 2 mic inputs (Jack connectors) combined as an extra AUX input, giving you an actual 3rd channel. This 3rd channel has limited EQ possibilities"

Spelar man in ljud på datorn via mic-ingången så blir kvalitén sämre men det kanske inte gäller på mixern?

Hur ser en "mono jack connector" ut?

Intressant! Ljudet ska inte bli sämre eftersom du har en mic/aux switch vilket du inte har på en dators mic-ingång. Anledningen till det kassa ljudet i en micingång är att lineljudet (från en cdspelare eller linkande) har en mycket starkare signal än vad ett micljud har, micingångarna distar därför om man pluggar in en vanlig signal men eftersom du har swithcen på mixernr så ska det inte vara några probs

www.myspace.com/christianohman

Old Post Nov-19-2006 17:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

quote:
Originally posted by Christian Ö.
Intressant! Ljudet ska inte bli sämre eftersom du har en mic/aux switch vilket du inte har på en dators mic-ingång. Anledningen till det kassa ljudet i en micingång är att lineljudet (från en cdspelare eller linkande) har en mycket starkare signal än vad ett micljud har, micingångarna distar därför om man pluggar in en vanlig signal men eftersom du har swithcen på mixernr så ska det inte vara några probs

Tack för det svaret nu vill jag bara veta hur sladden jag behöver ser ut

Old Post Nov-20-2006 15:32  Sweden
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by mr_fisken
Tack för det svaret nu vill jag bara veta hur sladden jag behöver ser ut

istället för två svarta stäck på metallen, är där bar ett

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Nov-21-2006 19:23  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

quote:
Originally posted by anuga
istället för två svarta stäck på metallen, är där bar ett

mm ja vet att det är en sån där 6,4mm hona eller vad dom heter men jag fick hjärnsläpp.
Hittade en sån hemma och testade iaf men man kan verkligen snacka om "This 3rd channel has limited EQ possibilities" Kan ju glömma använda den kanalen till något seriöst iaf

Old Post Nov-21-2006 19:56  Sweden
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

nån som vet om banker lämnar ut information om vart ens pengar tar vägen (lite mer utförligt än kontoutdragen då alltså).

Jag har blivit av med "några tusen" .. å vill gärna veta vart..

Old Post Nov-30-2006 18:48  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

quote:
Originally posted by jofawe
nån som vet om banker lämnar ut information om vart ens pengar tar vägen (lite mer utförligt än kontoutdragen då alltså).

Ja det gör dom, har själv varit med om det där och vi tog kontakt med mottagaren och fick tillbaka pengarna, lycka till

Old Post Nov-30-2006 19:19  Sweden
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by jofawe

Annulera trasaktionen, så får du tillbaks pengarna

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Nov-30-2006 22:29  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Jag ringde banken idag och kollade för säkerhets skull.
De sa att det var helt klart uppenbart att någon utnyttjat ett förfalskat autogiro och tömt pengar från kontot..
Så det är polisanmält och jag ska få tillbaka pengarna, fast det skulle "ta lite tid" som hon sa.

Old Post Dec-01-2006 15:40  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälptråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (97): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed ID of 1 of deep dish' set (sample included) [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDanger - Phase II [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:28.

Forum Rules: