|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003
|
|
|
Apr-02-2006 23:17
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by MikeVee
Mix 8: (117,5/150)[/color]
- Het eerste wat me opvalt is de zwakke opnamekwaliteit. Dit mag natuurlijk niet meespelen bij het beoordelen van een set,
maar het is daardoor wel een stuk moeilijker om de zuiverheid van een overgang te analyseren en bijgevolg ook om een
correcte quotering te geven ten opzichte van de overige sets. Een aantal overgangen klinken bijvoorbeeld vrij rommelig,
terwijl die in werkelijkheid even goed kunnen zijn als hetgeen we gehoord hebben bij de winnaar van deze poule. |
Al eens je eigen apparatuur gechecked? 
| quote: | Originally posted by Push2005
Magistrate:
Mixtechniek: Mixen is goed, geen enkele slechte overgang, maar ook niets speciaals.
-->20/25 punten
- Opbouw/flow: Bij mij komt dit over als 1 héél lange track, meestal merk ik niet eens dat er een nieuwe begint,
-->10/15 punten
|
Als je zelf niet hoort dat er een nieuwe track begint, moeten je punten voor mixen dan niet een pak hoger liggen?
| quote: | Originally posted by Push2005
Magistrate:
- Trackkeuze: Totaal mijn genre niet, vind die muziek echt platte paté, af en toe nog eentje die me iets deed, maar toch ook niet meer dan 2. Jammer genoeg komen onze smaken niet overeen en kan je hier niet veel punten geven.
-->6/10 punten
36/50
|
Als J hier zegt dat hij genekt is op het genre dan versta ik hem wel na het lezen van vorige comment. Vind het punten geven op tracks zoiezo gevaarlijk. Heb daarop nooit minder dan 8 gegeven want smaken binnen trance verschillen nu eenmaal ook.
Ga hier wel niet de keuzes van de juryleden aanvechten. Er waren er genoeg en de scores zullen uiteindelijk wel voor zich spreken.
Apr-03-2006 06:32
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 00:52.
Forum Rules: