Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Dj Contest
Pages (108): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Blue Sky 99
DJ Zetski
DJ Zevan
Eagle`
Jasperovitsj
Real
The Freezzz
Tilt

Enfin, we zullen dit dan maar als 'voorlopig' aanvaarden. We moeten hoedanook voort.

Mensen die nog willen jureren moeten zich maar vandaag en morgen aanmelden... zon tiental mensen is genoeg.

Als je er geen bezwaar tegen hebt moet ge dan maar weer de results naar mij sturen, ik zal wel online zitten...

Het is misschien wel handig dat een paar die al gejureert hebben in deze ronde miscchien voortdoen, dan kunnen ze hun commentaar van 2 mixes al houden...

Old Post Apr-02-2006 22:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by MikeVee

Alleen te kort dus, en hierdoor gaan wat punten verloren omdat de opbouw te snel verloopt (Urban Shakedown was bv. een
verrassing, maar dan in negatieve zin).
Zoals gezegd verliep de opbouw in de tweede helft wel iets te snel. Eén plaat vóór en na Urban Shakedown had al een wereld
van verschil gemaakt.

kun je dit even verduidelijken, ben niet mee vrees ik
waarom U S, verassing in negatieve zin ? Ik vond de laatste 3 platen eigelijk aardige bij elkaar klinken, clashen deden ze toch niet ??

quote:

Tracklist:

Kuisma & Rush - Yogatech (Incolumis Remix)
Miika Kuisma - Ascension
Sonorous - Second Sun (Leama & Moor Remix)
Delerium ft Nerina Pallot - Truly (Infusion Remix)
Vincent de Moor - Between 2 Fires (Sander Kleinenberg Fight Hard Dub)
Miika Kuisma - Sonic Kiss
Solar Factor - Urban Shakedown
Muika Kuisma & John '00' Fleming - Twisted

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Apr-02-2006 22:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Push2005

Het is misschien wel handig dat een paar die al gejureert hebben in deze ronde miscchien voortdoen, dan kunnen ze hun commentaar van 2 mixes al houden...

Als dat het geval is kan je evengoed nu al alle scores vergelijken en de winnaar aankondigen, toch?

Allé, volgens mij vergelijk je in een poule toch altijd met de andere mixes in de poule, en stel je op basis daarvan je score op. In de finale zijn er weer andere mixes die als vergelijkingsmateriaal dienen, dus de scores kunnen dan misschien anders liggen? Allé, de juryleden kunnen nog steeds meedoen en hun scores uit deze ronde als basis voor die van de volgende ronde nemen. Maar zomaar integraal de scores overnemen lijkt me niet helemaal fair.

En dat gezegd zijnde wil ik best wel mee jureren in de volgende ronde.

Old Post Apr-02-2006 22:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als dat het geval is kan je evengoed nu al alle scores vergelijken en de winnaar aankondigen, toch?

Allé, volgens mij vergelijk je in een poule toch altijd met de andere mixes in de poule, en stel je op basis daarvan je score op. In de finale zijn er weer andere mixes die als vergelijkingsmateriaal dienen, dus de scores kunnen dan misschien anders liggen? Allé, de juryleden kunnen nog steeds meedoen en hun scores uit deze ronde als basis voor die van de volgende ronde nemen. Maar zomaar integraal de scores overnemen lijkt me niet helemaal fair.

En dat gezegd zijnde wil ik best wel mee jureren in de volgende ronde.

Ja, jebt wel gelijk; trouwens we kunnen nu onmogelijk al aankondigen gezien er al 2 afvallers zijn in de andere poule... Dus we doen het wel opnieuw; maar ik heb mijn commentaren wel individueel geschreven en amper vergeleken

kzal dan een lijstje met jury beginnen (leve de lijstjes )

Push2005
Jasperovitsj

Old Post Apr-02-2006 22:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

Proficiat aan de mensen die door zijn

quote:
Originally posted by Aurélie
En toch was Jasper's mix de beste

vind ik ook

en in de eerste ronde vond ik mix H echt gewoon geweldig, ligt die der ook uit of wa?

Old Post Apr-02-2006 23:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
aangezien ik ook vind dat je in iedere ronde alles weer moet beluisteren en met elkaar vergelijken, heb ik geen zin meer om nog verder te jureren.

Ik ben blij dat mix 1 & 2 doorgegaan zijn, deze hadden bij mij wel duidelijk hogere punten. Kheb echter geen zin om ze nu ook nog te verdedigen in de finale.

Jasper zen set heeft heel weinig bij mij gekregen in vergelijking met de andere merk ik. Kwil alleen maar zeggen dat ik geen zo'n stereotiepe prog-hater ben, in de eerste ronde smeet ik er ook nog 1 uit omdat die zuiver uplifting was en ik liever wat meer prog gehoord had...

achteraf gezien was deze contest een leerrijke ervaring

Old Post Apr-02-2006 23:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Aan de tracklist te horen ben ik er vrij zeker van dat het de mix van DJ Zevan is

Jammer wel, want dit was echt een enorm sterke mix, zowel technisch als qua sfeer

zou ik toch raar vinden, technisch was die de beste van de 10 die ik al gehoord heb.

Old Post Apr-02-2006 23:43  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Is dat die mix da begint met Terry Grant en eindigt met As You Fall en let Go ? Die zat in mijn poule in ronde 1; kheb die toen ook al gehoord....

Ik die mix nu terug aant beluisteren, en die laatste plaat is niet Let Go, maar James Benitez - Missing you (Original mix).

Old Post Apr-03-2006 00:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Ik die mix nu terug aant beluisteren, en die laatste plaat is niet Let Go, maar James Benitez - Missing you (Original mix).

Das dan die mix H! Da laatste nummer was heerlijk/zalig/geweldig!!!!

Old Post Apr-03-2006 00:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Kheb m'n mixje maar online gezet voor de geïnteresseerden, enjoy

Tracklist:

01. Jase From Outta Space - Do what you want (Jacob Todd exposure breaks mix)
02. Hamel & Vogt - Outbreakz (Original mix)
03. Guy Gerber - Stoppage time (Osamu M emagine mix)
04. Monkz - I want to see the sun
05. Spacedubs - On the edge (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolitas remix)
06. Matthew Dekay - Clearing the mind (16 Bit Lolitas remix)
07. Seyton vs Tyler Michaud - Ze big divide (Original mix)
08. The Proluctors - Star track
09. Derek Howell - You wanna do what
10. Matt Black feat Edel - Melancholy rage (Eelke Kleijn remix)
11. Madoka - Drift (Roel H remix)
12. Madoka - Thursday night hero (Clubbervision aka Eterea remix)

Link:

[[ LINK REMOVED ]]

Old Post Apr-03-2006 01:56  Belgium
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by MikeVee
Mix 8: (117,5/150)[/color]

- Het eerste wat me opvalt is de zwakke opnamekwaliteit. Dit mag natuurlijk niet meespelen bij het beoordelen van een set,
maar het is daardoor wel een stuk moeilijker om de zuiverheid van een overgang te analyseren en bijgevolg ook om een
correcte quotering te geven ten opzichte van de overige sets. Een aantal overgangen klinken bijvoorbeeld vrij rommelig,
terwijl die in werkelijkheid even goed kunnen zijn als hetgeen we gehoord hebben bij de winnaar van deze poule.

Al eens je eigen apparatuur gechecked?

quote:
Magistrate:

Mixtechniek: Mixen is goed, geen enkele slechte overgang, maar ook niets speciaals.
-->20/25 punten
- Opbouw/flow: Bij mij komt dit over als 1 héél lange track, meestal merk ik niet eens dat er een nieuwe begint,
-->10/15 punten

Als je zelf niet hoort dat er een nieuwe track begint, moeten je punten voor mixen dan niet een pak hoger liggen?

quote:
Magistrate:
- Trackkeuze: Totaal mijn genre niet, vind die muziek echt platte paté, af en toe nog eentje die me iets deed, maar toch ook niet meer dan 2. Jammer genoeg komen onze smaken niet overeen en kan je hier niet veel punten geven.

-->6/10 punten
36/50

Als J hier zegt dat hij genekt is op het genre dan versta ik hem wel na het lezen van vorige comment. Vind het punten geven op tracks zoiezo gevaarlijk. Heb daarop nooit minder dan 8 gegeven want smaken binnen trance verschillen nu eenmaal ook.

Ga hier wel niet de keuzes van de juryleden aanvechten. Er waren er genoeg en de scores zullen uiteindelijk wel voor zich spreken.

Old Post Apr-03-2006 06:32  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

Registered: Sep 2004

Mss is't nu wel een leuk idee om de comments uit de eerste ronde op de sets die nu afgevallen zijn en toen door waren ook even te posten?

Old Post Apr-03-2006 07:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Dj Contest
Post New Thread    Post A Reply

Pages (108): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown melody from 90's song [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLittle Wonder - "Eclipse" (Faraway Project Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:52.

Forum Rules: