אין לי מושג מה התמונה אומרת
אבל אם הייתי צריך לנחש הייתי אומר שהוא רשם פקודה שתעתיק את מה שהוא רשם בסוגריים 500 פעם
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Oct-04-2003 20:40
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by arik
אין לי מושג מה התמונה אומרת
אבל אם הייתי צריך לנחש הייתי אומר שהוא רשם פקודה שתעתיק את מה שהוא רשם בסוגריים 500 פעם
חחחחחחחח ראסמי שטות!!!
אני מאמין שזה מה שזה אומר
דווקא נחמד
___________________
.
Oct-04-2003 20:50
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח ראסמי שטות!!!
אני מאמין שזה מה שזה אומר
דווקא נחמד
ממה הוא מסתבך שיעשה
i will not throw............. x500
אני אישית הייתי אומר לה שיש לי אסטמה ואסור לי לנשום גיר
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Oct-04-2003 20:53
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by arik
ממה הוא מסתבך שיעשה
i will not throw............. x500
טיפש אתה...
זה יענו פקודה באיזה תוכנה...
לומדים את התוכנה בהרחבה של מחשבים בבית ספר... אבל שכחתי איך קוראים לה...
כי אני זוכר שחברים שלי גם עשו דברים עם הסוגריים האלה והכל...
___________________
.
Oct-04-2003 21:04
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
זה פקודת לולאה בבייסיק אם אני לא טועה...
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Oct-04-2003 21:59
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
זה פקודת לולאה בבייסיק אם אני לא טועה...
חחח
קרוב
זה בסי
בכל מקרה... נחמד חחחח
Last edited by NyKoN on Oct-04-2003 at 23:12
Oct-04-2003 23:01
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
quote:
Originally posted by NyKoN
חחח
קרוב
זה בסי
Ahhh same shit!!
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Oct-04-2003 23:21
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
קבלו בדיחה נחמדה ביותר ששמעתי היום
ארנב אחד בא לאיזה פאב
שואל את הברמן, תגיד אחי כמה עולה כוס בירה?
הברמן עונה לו 3 שקלים...
הארנב מוציא 3 שקלים זורק לו שקל אחד ימינה, שקל אחד שמאלה, ואחד שם באמצע
הברמן מבולבל הולך ומביא את השקלים...
יום אחרי חוזר שוב הארנב לפאב שואל את הברמן כמה עולה כוס בירה
הברמן שוב עונה לו 3 שקלים ושוב הארנב מוציא מהכיס שלושה שקלים
וזורק אחד ימינה, אחד שמאלה ואחד שם באמצע
יומיים אחרי שוב הארנב חוזר ושוב עושה לברמן את אותו תרגיל וזורק לו כל שקל למקום אחר
ככה היה כמה ימים עד שנמאס לברמן שכל הזמן התעצבן מזה...
אחרי כמה ימים שוב בא הארנב לפאב
שאל את הברמן כמה עולה כוס בירה
הברמן ענה לו 3 שקלים...
אז הארנב הוציא מהכיס מטבע של 5 שקלים, והברמן אמר לעצמו, הנה ההזדמנות שלי לדפוק אותו
אז הוא זרק לארנב את העודף שקל אחד ימינה, שקל אחד שמאלה
אז הארנב הוציא עוד שקל ושם באמצע ואמר תן לי עוד כוס בירה
ת'כלס לא בדיוק זכרתי איך לספר את הבדיחה אז מה שיצא יצא
___________________
.
Oct-05-2003 04:25
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
חחחחח נחמד
Oct-05-2003 11:32
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
איזה אחד בא לאודישן להיות קריין חדשות
באמת נראה שווה פצצה וזה חתיך הכל נראה אצלו בסטייל גבוה.
בא ניגש להבחן ומתחיל לקרוא את הטקטס
הבמאי שם לב שיש לו כתם בעין וזה
בא אליו אחר כך אומר לו בקול מתנצל:
"שמע אתה קורא נהדר, אתה נראה מיליון דולר, אבל הכתם בעין, זה טלוויזיה אי אפשר..."
אז הוא עונה לו
"מה זה?!
אני שם אקמול תוך רבע שעה זה עובר לי"
קיצור הוא מתחיל לחפש אקמול
מכניס יד לכיס מוציא קונדומים
מכניס לכיס השני מוציא קונדומים
מכניס לכיס של הג'קט מוציא קונדומים
מחפש בתיק מוציא קונדומים איפה שהוא לא מחפש רק קונדומי ועוד קונדומים עד שבסוף הוא מוצא אקמול לוקח אותו ואללה רבע שעה עבר הכתם מהעין