|
Re: otur
| quote: | Originally posted by Glorie
ida tappa ja en DYR parfymflaska i golvet så att sprutan gick av och den verkar inte gå att laga heller, eller att byta ut. SURT. 
saften e kvar dock, men vad för nytta gör den i en flaska när ja inte kommer åt den? 
kan program installeras å köras utan att man vet om det? för min dator har börjat betett sig mycket konstigt igen... jag inbillar mig att någon har kontroll över min dator alltså för kontakter har raderats från min icq-lista t.ex. och ja va ere mer för skumt som har hänt? äh... ibland har ja sett en liten ruta me styrknappar blinkat till på skärmen! och de kommer INTE från nåt program som jag använder. Jag är HELT hundra på det. men den är ungefär 3*1 cm stor å det är två rader med knappar... men ja hinner aldrig se hur de ser ut..
hmmz, eller så har det kanske varit jag som hallucinerat? suck
har inget virus iaf. enligt norton av -02 hmmmm |
ok first of all....släng norton anti-skit åt helvette å skaffa ett riktig virus-skydd (norton har en tendens att paja datorn totalt efter ett tag...iaf för mig) 
mitt förslag är att du laddar hem F-secure anticirus 30-dagars trial (går alltid att få bort med lite kraxxade koder så de går att använda efter 30 ) eller så laddar du hem den antivirusen jag kör som heter Kaspersky antivirus (är helt gratis,->ladda hem<-)
den antivirusen funkar skitbra för mig, och den uppdateras online automatiskt (man kan ställa in hur oifta...varje månad...varje vecka....varje dag osv)
jag tycker det låter som du har en trojan av något slag om det är saker på din dator som händer utan att du gör det....fast de kan ju va du som går i smnen också 
nae men jag hoppas att de löser sig iaf 
- dave |
|