quote:Originally posted by jp Dat zijn allemaal Zwitserse meiden Trouwens, Zwitserland is een van de grootste landen van Europa... Platgeslagen respect voor de man (of vrouw, onwaarschijnlijk maar je weet het niet) die dat heeft uitgerekent!
Dat was Johnny Kraaijkamp (not kidding)
quote:Originally posted by jp Mocht je niet langer opblijven van het oppasmeisje? btw: goed plan RB Je moest eens weten wat ik met het oppasmeisje zou doen als haar vriendje even niet omkijkt!
quote:Originally posted by jp Fuck it we steken die laptop gewoon in fik We kennen ook met je blue Tooth functie zijn laptop hakken
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by websley Je moest eens weten wat ik met het oppasmeisje zou doen als haar vriendje even niet omkijkt! Je haalt haar tampon uit het vuilnisbakje op de wc en trekt er thee van?
quote:Originally posted by MaGiK54 Krijg ik dan ook jouw handtekening ? doe niet zo moeilijk, ga gewoon langs de deuren in den haag, kan je mooi even je arabisch bij spijkeren enzo
quote:Originally posted by jp Je haalt haar tampon uit het vuilnisbakje op de wc en trekt er thee van?
quote:Originally posted by MaGiK54 We kennen ook met je blue Tooth functie zijn laptop hakken lol, sta je daar zo doodleuk voor de booth ff te 'zappen' door zijn playlist
quote:Originally posted by robin doe niet zo moeilijk, ga gewoon langs de deuren in den haag, kan je mooi even je arabisch bij spijkeren enzo Het aantal doeken in de hofstad is inderdaad schrikbarend. Daar is Zaandam en Amsterdam-West niks bij
quote:Originally posted by robin doe niet zo moeilijk, ga gewoon langs de deuren in den haag, kan je mooi even je arabisch bij spijkeren enzo Is goed meneer, ik zwier dat ik da ga doen, whalla bille
quote:Originally posted by MaGiK54 Is goed meneer, ik zwier dat ik da ga doen, whalla bille neem gewoon al je broers mee, moet je eens kijken hoe snel die mensen hun krabbel zetten
quote:Originally posted by jp Je haalt haar tampon uit het vuilnisbakje op de wc en trekt er thee van? Nou kan ik niet meer slapen! Je wordt bedankt JP!