Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Dj Contest
Pages (108): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Och ja ik ben ook genekt omwille van genre, maar dan in de omgekeerde richting. Als ik van juryleden keigoei punten krijg voor mixen en tracklist, en dan van 1 persoon de opmerking krijg dat de mix grijs en saai is, dan vraag ik me toch ook af of er echt objectief is geweest.

Old Post Apr-03-2006 07:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Xilver
Och ja ik ben ook genekt omwille van genre, maar dan in de omgekeerde richting. Als ik van juryleden keigoei punten krijg voor mixen en tracklist, en dan van 1 persoon de opmerking krijg dat de mix grijs en saai is, dan vraag ik me toch ook af of er echt objectief is geweest.

tom, heb u mix ook beluisterd en ook technisch waren er anderen beter vink no hard feelings

Old Post Apr-03-2006 08:07  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

Voor de proggies onder ons:

De punten stonden op 3 delen: Techniek, opbouw en platenkeuze. Qua techniek en evt. opbouw zijn die mixen nog goed te beoordelen, maar qua platenkeuze . Sorry dat ik dat genre minder apprecieer, maar moet ik daarom de tracks een hogere score geven? Als je die lijn dan doortrekt, kan ik een mixje maken met allemaal platte commerciële nummers en dan ook zitten zagen dat je geen verstand hebt van die stijl. Ik kan niet oordelen over prog setjes, ik ken er geen kl*ten van!

Mijn twee topfavorietjes zijn door

Old Post Apr-03-2006 08:14  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Maar zelfs als Magistrate 50/50 had gegeven voor jullie setjes dan was je er helaas nog niet door; Mix 1 uit onze poule is namelijk technisch onaantastbaar (ik verdenk hem er eigenlijk keihard van een computermix te zijn ) en over Mix 2 lagen de meningen verdeeld; maar algemeen gezien is die er toc doorgeraakt dusja...

Er zijn 5 mensen die het beoordelen en 1 uitschieter van punten maakt normaal niet het verschil hoor...

Persoonlijk vond ik Blue Sky's setje iets sterker en die had er van mij alleen doorgemogen

Old Post Apr-03-2006 08:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by djcresto
tom, heb u mix ook beluisterd en ook technisch waren er anderen beter vink no hard feelings

Khad het ook ni over techniek, kweet wel da'k met 2 overgangen iets geflikt heb waardoor 'k em beter opnieuw had gemaakt. Tgaat over tracklist.

Old Post Apr-03-2006 08:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by diddi
Voor de proggies onder ons:

De punten stonden op 3 delen: Techniek, opbouw en platenkeuze. Qua techniek en evt. opbouw zijn die mixen nog goed te beoordelen, maar qua platenkeuze . Sorry dat ik dat genre minder apprecieer, maar moet ik daarom de tracks een hogere score geven? Als je die lijn dan doortrekt, kan ik een mixje maken met allemaal platte commerciële nummers en dan ook zitten zagen dat je geen verstand hebt van die stijl. Ik kan niet oordelen over prog setjes, ik ken er geen kl*ten van!

Mijn twee topfavorietjes zijn door

dat zou je als jurylid eens op het Nl forum moeten posten Dan zou je gewoon afgemaakt worden

Als je een mixcontest organiseert op tranceaddict moet je er toch rekening mee houden dat er binnen trance ook nog verschillende stromingen zijn die jij al dan niet apprecieert. En het is niet omdat je niet houdt van die mix of stijl dat dat geen enorm sterke mix kan zijn. Daarom is het toch ook belangrijk om binnen het genre objectief te blijven en je niet al te veel te laten lijden door je eigen persoonlijke voorkeur. Als je met 100 juryleden zit heb je geen probleem, dan komen de sterksten er wel uit. Maar in poule 1 waren bijvoorbeeld maar drie beoordelingen en dan kan die persoonlijke smaak toch direct een serieuze impact hebben op het resultaat. Zo is de sterkst gemixte set die ik van de contest al gehoord hebt nu in de halve finale naar huis gestuurd.

Maar de regels zijn er en die ga ik niet bediscussieren.

Old Post Apr-03-2006 08:30  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by Xilver
Khad het ook ni over techniek, kweet wel da'k met 2 overgangen iets geflikt heb waardoor 'k em beter opnieuw had gemaakt. Tgaat over tracklist.

mja je zegt dat je genekt bent door tgenre, maar zelfs al wordt het genre geapprecieerd zou één serieuze fout afgestraft worden. Want de kwaliteit van de andere mixen is zeer goed.

Ben wel benieuwd of die mensen ook zo'n set live kunnen neerplanten

Old Post Apr-03-2006 08:34  Belgium
diddi
Trance 4 ever

quote:
Ben wel benieuwd of die mensen ook zo'n set live kunnen neerplanten

1 van de twee setjes die in onze poule door zijn, is zeker live gemixt. Dus daar zie ik geen graten in... Die andere daarentegen...

Old Post Apr-03-2006 08:50  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

quote:
dat zou je als jurylid eens op het Nl forum moeten posten Dan zou je gewoon afgemaakt worden

Als je een mixcontest organiseert op tranceaddict moet je er toch rekening mee houden dat er binnen trance ook nog verschillende stromingen zijn die jij al dan niet apprecieert. En het is niet omdat je niet houdt van die mix of stijl dat dat geen enorm sterke mix kan zijn. Daarom is het toch ook belangrijk om binnen het genre objectief te blijven en je niet al te veel te laten lijden door je eigen persoonlijke voorkeur. Als je met 100 juryleden zit heb je geen probleem, dan komen de sterksten er wel uit. Maar in poule 1 waren bijvoorbeeld maar drie beoordelingen en dan kan die persoonlijke smaak toch direct een serieuze impact hebben op het resultaat. Zo is de sterkst gemixte set die ik van de contest al gehoord hebt nu in de halve finale naar huis gestuurd.

Maar de regels zijn er en die ga ik niet bediscussieren.

Ik heb me niet laten leiden door persoonlijke appreciatie. Binnen trance kan ik objectief zijn. Prog is voor mij gewoon moeilijker. Ik voel die stijl niet zo goed aan. Ik weet niet wat de classics zijn, etc

Old Post Apr-03-2006 08:50  Belgium
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Magistrate
in de eerste ronde smeet ik er ook nog 1 uit omdat die zuiver uplifting was en ik liever wat meer prog gehoord had...

Ja, mij
Naa, begrijpelijk, mijn setje tipte niet aan het niveau

Ik ben het wel eens met de mixjes die doorgaan en welke niet. Wat mij betreft is het terecht. En stopt nu es mé zagen zeg, niemand verdient hier ne frang aan é!

Als nog juryleden nodig zijn, ik ben nog wel bereid(als ik nog mag tenminste )

Old Post Apr-03-2006 08:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005

Zo, 2e ronde is blijkbaar afgelopen. Ge moogt mij ineens ook opschrijven als jurylid voor de finale. Misschien kunnen we nu best wat meer juryleden nemen zodat het resultaat zo objectief mogelijk is?

Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by diddi
Ik heb me niet laten leiden door persoonlijke appreciatie.

dat was niet te merken uit je vorige post

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Dj Contest
Post New Thread    Post A Reply

Pages (108): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID .this track please PG2 TXITXARRO [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnderworld - Dark & Long (Dark Train mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:16.

Forum Rules: