|
| quote: | Originally posted by diddi
Voor de proggies onder ons:
De punten stonden op 3 delen: Techniek, opbouw en platenkeuze. Qua techniek en evt. opbouw zijn die mixen nog goed te beoordelen, maar qua platenkeuze . Sorry dat ik dat genre minder apprecieer, maar moet ik daarom de tracks een hogere score geven? Als je die lijn dan doortrekt, kan ik een mixje maken met allemaal platte commerciële nummers en dan ook zitten zagen dat je geen verstand hebt van die stijl. Ik kan niet oordelen over prog setjes, ik ken er geen kl*ten van!
Mijn twee topfavorietjes zijn door |
dat zou je als jurylid eens op het Nl forum moeten posten Dan zou je gewoon afgemaakt worden 
Als je een mixcontest organiseert op tranceaddict moet je er toch rekening mee houden dat er binnen trance ook nog verschillende stromingen zijn die jij al dan niet apprecieert. En het is niet omdat je niet houdt van die mix of stijl dat dat geen enorm sterke mix kan zijn. Daarom is het toch ook belangrijk om binnen het genre objectief te blijven en je niet al te veel te laten lijden door je eigen persoonlijke voorkeur. Als je met 100 juryleden zit heb je geen probleem, dan komen de sterksten er wel uit. Maar in poule 1 waren bijvoorbeeld maar drie beoordelingen en dan kan die persoonlijke smaak toch direct een serieuze impact hebben op het resultaat. Zo is de sterkst gemixte set die ik van de contest al gehoord hebt nu in de halve finale naar huis gestuurd.
Maar de regels zijn er en die ga ik niet bediscussieren.
___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/
|