|
| quote: | Originally posted by Gladius
hehe, a new guy ejjj? =)
btw, vraagje: ik moet voor engels een reclamespotje maken (ik bespaar jullie den uitleg), maar ik heb een lieke nodig waar ge goed op kunt dansen. any suggestions? wel liefst trance =)
tx |
Haddaway - what is love !!!!!!!!!!
Trouwens hierjuist bij ECOMAN op de Ehzal het record allertijden gebroken met mij team !!! 87.3% => hoogste score ooit Ik vind da ik da als financieel manager ni slecht gedaan heb (ik moest de prijs, geschatte vraag, intresten, rentes, budgetten voor marketing, logistiek, productie enzovoort berekenen, investeringen in milieu, hoeveel machines verkopen/aankopen en tegelijk zorgen voor een bezettingsgraad van +- 90% en toch een goed rendement halen op eigen vermogen, vreemd vermogen enzo) Daar komt nog is bij da we het milieuvriendelijkst EN veiligts ware Wij hebben ook geen stakingen gehad, de andere wel (ze kregen bij ons dus buiten het laatste jaar altijd de beste lonen) wiiiii 
| quote: | | Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world' |
|