Originally posted by Freezel
Na ASOT ga ik een uurtje LIVE op ETS
he Freezel, tune ik verkeerd in .. of zijn er meer dan 1 ETS's?
Na ASOT = Markus Schulz...
Allé niet dat zo een teleurstelling is ma ja .. zat ik met spanning te wachten .. op een nieuwe mix van u, maar na een minuut stilte in de overgang van de programma's, kwam er even uw naam op men winamp en er werd dan geswitched naar Markus.
Oct-07-2004 20:14
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Idd, ik wordt er om een onverklaarbare reden elke keer uitgekickt door de liveserver :/
Oct-07-2004 20:17
_Jedi
life has just began
Registered: Jul 2004
jammer..... Er zat wel een lange doodstilte tussen de overgangen .. toen u set moest beginnen.... nu dacht ik zo van uit ervaring met dergelijke systemen dat wanneer zo een stilte zich voordoet, de server automatisch doorspringt naar het volgende of iets anders.. misschien ligt het daaraan, tenzij die stiltes op ETS vrij normaal zijn tussen de programma's?
Oct-07-2004 20:23
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Klopt, zal het even uitleggen:
Als ik of iemand anders bijvoorbeeld live ga, zit er ongeveer 30 seconden vertraging tussen de verbinding van de gebruiker en de server. Er is een speciale pc waar de live verbinding binnenkomt die direct in contact staat met de mainserver. Als deze verbinding dus voor een bepaalde tijd (ik d8 10 seconden) onderbroken wordt, gaat hij dus automatisch naar het volgende nummer toe. Groot nadeel dus, omdat het verbinden naar de mainserver al ongeveer 10 seconden kost.
Kortom, erg klote want had een leuk setje voorbereidt met nieuw stuff. Ach ja, bewaar ik wel voor volgende week dinsdag
Oct-07-2004 20:28
Nyah
Registered: Dec 2003
Tuned in, nog iemand?
Oct-14-2004 18:05
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
present as always
nieuwe M.I.K.E. -> Absolute - Daydream
zo meteen ook nog de nieuwe Plastic Boy.. wordt een heerlijke episode vandaag
Oct-14-2004 18:12
Nyah
Registered: Dec 2003
klinkt wel nice
Oct-14-2004 18:15
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Nyah
Tuned in, nog iemand?
Ik ben er ook, met Jennifer langs me
Op een 56kbps-streampje (strenge datalimiet hier op kot) weliswaar, maar ik wou deze ASOT zeker niet missen. De kans dat de nieuwe CERN passeert is reëel (volgens 1 van de mannen achter CERN).