Wat ?
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Wildfir3 ik ben verliefd op leonardo, leonardo di caprioooooo! pak me vast, ik wil met je dansen, net als op die grote boot!
___________________ www.doehetzelver.be
Ik heb dat op cd!!!!
that's it ik heb de ware gevonden... iemand die naar trance EN k3 luistert
quote:Originally posted by [BE]FusioN`-- that's it ik heb de ware gevonden... iemand die naar trance EN k3 luistert gij waard toch HOMO ?
Da's inderdaad niet zo mooi.. Ik ben wel wat vrolijker gelukkig Stageverslag bijna af, ik hoef zelfs vrijdagochtend niet meer naar de uni hier dus nog maar 1 dagje stage na vandaag.. En dan vrijdag weer terug naar mijn eigen land
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
quote:Originally posted by emma ik ben ziek morgen ging ik normaal naar invited en vrijdag heb ik geen school, dus heb weer nen goeien datum uitgekozen oei... rust mah goe uit vandaag quote:Originally posted by basd ... vrijdag weer terug naar mijn eigen land eindelijk!!! zijn we eindelijk van je af!!! (hopelijk) yeah dit moet gevierd worden beta's
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
quote:Originally posted by Miss Z eindelijk!!! zijn we eindelijk van je af!!! (hopelijk) yeah dit moet gevierd worden beta's Dank je, ik ook van jou
quote:Originally posted by emma ik ben ziek morgen ging ik normaal naar invited en vrijdag heb ik geen school, dus heb weer nen goeien datum uitgekozen Not fun!!!!!! Ik ken dat .... ikke was ziek bij die Armin Solo (remember) ..... weken depressief geweest .... We hebben allebei een verschrikkelijke timing Emma
quote:Originally posted by [BE]FusioN`-- that's it ik heb de ware gevonden... iemand die naar trance EN k3 luistert Geweldig toch! Hebben ze nergens trance-remixen van K3??