|
|
|
|
 |
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003
|
|
|
Apr-03-2006 16:52
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by diddi
De punten stonden op 3 delen: Techniek, opbouw en platenkeuze. Qua techniek en evt. opbouw zijn die mixen nog goed te beoordelen, maar qua platenkeuze . Sorry dat ik dat genre minder apprecieer, maar moet ik daarom de tracks een hogere score geven? Als je die lijn dan doortrekt, kan ik een mixje maken met allemaal platte commerciële nummers en dan ook zitten zagen dat je geen verstand hebt van die stijl. Ik kan niet oordelen over prog setjes, ik ken er geen kl*ten van!
|
Om een dergelijke in wezen foute beoordeling te vermijden, heb ik die categorie omgedoopt tot 'Concept'. Dan kun je objectiever te werk gaan en kijken wat de bedoeling is achter de set en nagaan of die bedoeling goed is uitgewerkt. De Sensation-achtige set uit de eerste ronde had ik bijvoorbeeld veel punten gegeven voor dit onderdeel, terwijl de nummers me helemaal niet lagen.
Heb nog niet alles gelezen, maar wtf?! Jasper eruit
En ik had u in de eerste ronde nagenoeg het maximum van de punten gegeven..
Ook over de set van Zevan was ik trouwens behoorlijk enthousiast. Ik ging er automatisch van uit dat die finale zou halen (zie mijn commentaar), zeker als je bedenkt dat de set die ten koste van hem de finale haalt zwakker is gemixt.
|
Apr-03-2006 17:50
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 03:24.
Forum Rules: