Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Voor zover ik weet heeft die van 3fm een betere kwaliteit dan die id&t.
Ik heb een stukje gedownload dat door id&t is uitgezonden en dat was toch wel minder geluid. Leek wel van een livestream opgenomen.
Kweet niet of dat dit ook de versie is die het meest rond gaat op i-net.
is er al iemand achter hoe dat nummer heet Venus en Lethal industry? niet echt trancy, maar wel ontzettend bruut nummer
___________________
hier had uw reclame kunnen staan
May-19-2003 00:07
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by basvh
ik begin dat trancen steeds meer te waarderen weet je dat
Eindelijk zeg!
Dacht dat jij je leven lang HHfreak zou blijven
___________________
May-19-2003 09:24
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by MaGiK54
Aaaaaaaaaaaaaaaaarg, heb ik net alles binnen op MP3, alles op 4 cd's geknald voor in de auto kan ik weer opnieuw beginnen
1: is die rebroadcast opgenomen?
2: hebben ze dat gelul toen achterwege gelaten?
3: is de kwaliteit de moeite waard?
let me know plzzz thanks
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
May-19-2003 12:58
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
mocht iemand nog een setje kwijtwillen aan een lief meisje die alleen een pc op school tot haar beschikking heeft.....
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-19-2003 13:07
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
quote:
Originally posted by Miss Proximus
mocht iemand nog een setje kwijtwillen aan een lief meisje die alleen een pc op school tot haar beschikking heeft.....
ook al was je niet lief.. dan nog zou ik je wel de set willen toesturen hoor..
Tiesto liefhebbers moet je blijven verwennen he
___________________
May-19-2003 13:55
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by arjoderoon
1: is die rebroadcast opgenomen?
2: hebben ze dat gelul toen achterwege gelaten?
3: is de kwaliteit de moeite waard?
let me know plzzz thanks
1. nee
2. geen idee
3. geen idee
Want ze hebben hem niet uitgezonden. Het was nog de time-table van verleden week zaterdag die op de site van ID-T stond vermeld. Dus we zijn weer blij gemaakt met een dooie mus.
___________________
Down-Under was da bomb
May-19-2003 16:43
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Tiesto liefhebbers moet je blijven verwennen he
*grinz*
Laten we t daarop houwe
volgens mij is t tijd voor een nwe sig..incl VANDIT logo
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-19-2003 19:01
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
quote:
Originally posted by Miss Proximus
mocht iemand nog een setje kwijtwillen aan een lief meisje die alleen een pc op school tot haar beschikking heeft.....