|
| quote: | Originally posted by New Wave
Ach die paar keer. De rest is allemaal volgelult met gesprekken.
Niet lopen zeiken om niets. Is echt geen rede om deze thread te sluiten. Swamper heeft gezegt wat hij er van vind, hij is de baas dus wordt het niet meer gedaan, simpel zat. Dus dat zinloos gediscuseer doe je maar ergens anders. Want dat is niet chill. |
Pff daar heb ik echt zin in ja...ff lekker chillen
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
|