Je ruiten moeten krabben op de vroege morgen sux
___________________ Down-Under was da bomb
Leg een krant op je raam of koop een bus de-icer
Gewoon kan kokend water overheen gooien joh
Ik heb een hekel aan lijstjes! In de laatste weken van het jaar draait om niks anders dan lijstjes en overzichten... Voor mij geen terugblik op het afgelopen jaar meer!
quote:Originally posted by robin Gewoon kan kokend water overheen gooien joh Dan heb je inderdaad weer goed zicht. Alleen een beetje koud zonder voorruit rijden...
***Kopen? Klik hier!***
Er wordt vandaag te weinig gepost op NLTA
___________________ moo.
quote:Originally posted by Tim81 Ik heb een hekel aan lijstjes! In de laatste weken van het jaar draait om niks anders dan lijstjes en overzichten... Voor mij geen terugblik op het afgelopen jaar meer! ik hoorde al dat Nederlanders lijstjes moe zijn, maar ik kan er geen genoeg van krijgen (Misschien ben ik een Duitser )
quote:Originally posted by BaRTeZ ik hoorde al dat Nederlanders lijstjes moe zijn, maar ik kan er geen genoeg van krijgen (Misschien ben ik een Duitser ) ga keulen graben ja! (vraag HBtje maar hoe t moet )
quote:Originally posted by Phortje ga keulen graben ja! (vraag HBtje maar hoe t moet )