Originally posted by FredNova
komaan seg, ik wou dit in elk topic doen
ik mag ook niks he!
dutske
Jun-16-2006 04:41
massiveK
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2006
Location: Brussels
ik versta niet mensen die zeggen dat het te ver is... Belgie is een kleine land en we hebben autostraden overal...
Denk aan mensen in iereland waar er geen autostraden zijn.. ze teken 4 uren om van west coast tot dublin te komen.
dus ja, een uurtje rijden om een locatie te bereiken t'is toch niet zo kwaad...
met goeije trance muziek in de auto is dat zelf een plezier wat mij betreft.
Jun-16-2006 07:40
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren
quote:
Originally posted by massiveK
ik versta niet mensen die zeggen dat het te ver is... Belgie is een kleine land en we hebben autostraden overal...
Denk aan mensen in iereland waar er geen autostraden zijn.. ze teken 4 uren om van west coast tot dublin te komen.
dus ja, een uurtje rijden om een locatie te bereiken t'is toch niet zo kwaad...
met goeije trance muziek in de auto is dat zelf een plezier wat mij betreft.
Vandaar dat ondertekende ook dit jaar nog zn rijbewijs wilt halen, want met de auto hebt ge ons petieterig landje idd zo doorkruist.. (met het openbaar vervoer daarentegen...)
Jun-16-2006 07:53
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Aalst, Belgium
quote:
Originally posted by FenixStyle
Vandaar dat ondertekende ook dit jaar nog zn rijbewijs wilt halen, want met de auto hebt ge ons petieterig landje idd zo doorkruist.. (met het openbaar vervoer daarentegen...)
ik vind nochtans da ge der me het openbaar vervoer ook vlot geraakt ze...
___________________
Jun-16-2006 09:17
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by Dj LPG
ik vind nochtans da ge der me het openbaar vervoer ook vlot geraakt ze...
Limburg is steeds een eindje met een openbaar vervoer hoor en daar zijn maar 2 spoorlijnen
Originally posted by djcresto
Limburg is steeds een eindje met een openbaar vervoer hoor en daar zijn maar 2 spoorlijnen
ma ge spreekt daar dan ook nog is over het beste deel van t land eh Toch vreemd da stevaert da zo zit te promoten en dan hoor je van die dingen
___________________
Jun-16-2006 12:22
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid
Jun-16-2006 14:23
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Zoals elke goeie artist moet je eens voor een nieuwe act gaan...kan ook altijd bij een werkende formule blijven.
Jun-16-2006 15:02
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden, en kben wat collega's aan het overtuigen.
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Jun-16-2006 16:55
jeronimo_jd
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2006
Location: Leuven, Westmalle
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden