Originally posted by Gladius
toch is het waar: Brugge heeft genoeg kwaliteit om minstens top3 te spelen imo. Wat daar opt moment fout loopt, dno...
alles toch?
Transfers die slecht uitdraaien, een ploeg die op mentaal vlak zowat het zwakste staat van hele eerste klasse, een dosis pech, Transfers die op het laatste moment afketsen.. het zal een zwart seizoen worden blijkbaar..
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
Originally posted by Gladius
toch is het waar: Brugge heeft genoeg kwaliteit om minstens top3 te spelen imo. Wat daar opt moment fout loopt, dno...
ik blijf ook achter mijn stelling staan, en dat heeft niets te maken met al dan niet een fanboy te zijn.
Iedere voetbalkijker / kenner zou moeten weten dat het spelletje met meer te maken heeft dan enkel kwaliteit. Ik blijf erbij dat brugge voldoende kwaliteit heeft, maar dat is gewoonweg niet voldoende. Het ontbreekt brugge voor de moment gewoon aan vertrouwen en mentaliteit.
PS: Een fanboy is trouwens in mijn ogen iemand die niet slecht kan praten over iets (in dit geval over een voetbalploeg) en geen kritiek kan verdragen. Ik ben gewoon een supporter die er alle vertrouwen in blijft hebben en zn ploeg blijft steunen, en dat wilt helemaal niet zeggen dat ik geen kritiek kan geven over Brugge ...
Mar-04-2007 21:28
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
miljaarde dik matchke, spijtig da dieen bal van ronnie op de paal uiteenspat
Altijd van die preutse commentaar na al die matchen. Me het WK al genoeg op z'n muil moete kijke gvd
Mar-06-2007 21:48
lievez
relax...
Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium
lol @ Inter - Valencia
boxmatch afterparty
spijtig da Materazzi weer gene kopper heeft gekrege
Mar-06-2007 22:35
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Antwerp
tedju, Lyon deruit =<. ze hadden hun dagje precies niet, veel kansen gemist. Die goal van Mancini
Inter zal volgend seizoen geen Europees spelen vrees ik
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Mar-06-2007 23:13
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by lievez
lol @ Inter - Valencia
boxmatch afterparty