___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-21-2003 08:33
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Voor degenen die het interessant vinden om te weten hoe ik Tiësto in Concert heb beleefd, HIER kan je mijn partyreport vinden
___________________
May-21-2003 22:42
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by Flipper01
Voor degenen die het interessant vinden om te weten hoe ik Tiësto in Concert heb beleefd, HIER kan je mijn partyreport vinden
Leuk stukkie Jochem.. ik wist trouwens niet dat wij een achternaam deelden.. Toch geen familie he? (da's al de derde hier..)
Originally posted by basd
Leuk stukkie Jochem.. ik wist trouwens niet dat wij een achternaam deelden.. Toch geen familie he? (da's al de derde hier..)
Niet dat ik weet... Of je moet mijn verstoten neefje zijn
___________________
May-22-2003 07:50
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Heel goed stukkie ja! Leuk om terug te lezen en je hebt ook de foto's van de momenten die je beschreven hebt erbij. top
___________________
May-22-2003 08:35
PCP2017
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Amsterdam
Idd leuk stuk Flipper, zeker met alle foto's erbij zo kan je het nog eens helemaal beleven zoals het was!
Heb Qlimax ook nog even gelezen aangezien ik die gemist heb helaas.
May-22-2003 11:01
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
ja man, leuk verslag Geeft precies mijn ervaring van de avond weer..met enige verschillende routes daargelaten
BEDANKT voor de cd ik ben aant kijken of ik wat mensen kan vragen nara kamers enzo
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-22-2003 12:09
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by Flipper01
Niet dat ik weet... Of je moet mijn verstoten neefje zijn
Nou ja, de herinnering van mijn vroegste jeugd is nogal vaag... Iets met een melkboer, een reis door de gracht in een mandje en ondesteboven wakker worden in een vuilnisbak..
Originally posted by basd
Nou ja, de herinnering van mijn vroegste jeugd is nogal vaag... Iets met een melkboer, een reis door de gracht in een mandje en ondesteboven wakker worden in een vuilnisbak..
Dus het zou kunnen
hey! dat komt me bekend voor......is jouw tweede naam soms Mozes??
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-22-2003 12:52
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hey! dat komt me bekend voor......is jouw tweede naam soms Mozes??
Hadden ze toen al melkboeren dan?
Bovendien word ik gewoon nat als ik de zee in loop..