Johan Gielen is wereldkampioen geworden in het kweken van de mooiste karpers. De dj staat aan de top met zijn koi karpers. Afgelopen weekend werd het wereldkampioenschap gehouden in Japan. Gielen werd eerste met een vis van zeventig centimeter.
Gielen is een groot liefhebber van de gekweekte karpers. Japan is de bakermat van deze koi karpers. Gielen won eerder al vele nationale en internationale prijzen, maar nog nooit had hij de beste karper op de wereldkampioenschappen, waar duizenden koi waren ingeschreven door vooral Japanse kwekers en handelaren.
Doet ie beter dan plaatjes draaien
Feb-07-2005 07:38
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World
quote:
Originally posted by Massive84
gewoon waar de telefoon ding eerst in ging, bij de meter kast, zit de splitter.
Vanaf daar gaat 1 lijn naar mijn phone en 1 naar mijn adsl modem.
Dat is de goede manier, dus daar kan het niet aan liggen...
Als je alleen de telefoon op de splitter aansluit, heb je dan ook ruis? Zo ja, dan is splitter gewoon niet goed...
Sluit de telefoon ook eens aan zonder de splitter. Als je nu nog steeds ruis hebt dan ligt het aan het signaal van KPN.
Feb-07-2005 09:01
_Supreme
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2004
Location: Holland
hoii, morgen ga ik op weg met de bus.. we gaan met school skieen .
waar kan ik vette livesets downloaden?
ets-global.. daar heb ik het grote deel al van gehoord en de trancemp3.no-ip.com HUB doet het niet :'(
waar kan ik nog meer kijken..
Originally posted by _Supreme
hoii, morgen ga ik op weg met de bus.. we gaan met school skieen .
waar kan ik vette livesets downloaden?
ets-global.. daar heb ik het grote deel al van gehoord en de trancemp3.no-ip.com HUB doet het niet :'(
waar kan ik nog meer kijken..
*smilie met handen voor de mond enzo*
Ik weet zo al die url's niet waar je veel sets kan vinden maar je kan beginnen de progressive thread door te lezen, daar staat wel een aantal links in (als je van prog houd tenminste) www.ukta.tk staan een paar asots etc..
En praten over hubs mag hier niet enzo **en trouwens.. zat andere hubs *kuch* emc? *kuch*
en btw. waar ga je precies heen? ik ga volgende maand ook met school
Feb-07-2005 18:44
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
Wat een prachtig mooi samenhangende post van mij zeg
Feb-07-2005 18:47
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
Zooo, ff lekker 'The Simpsons' kieken.....
Iemand zin in bitterballen??
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Feb-07-2005 18:58
_Supreme
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2004
Location: Holland
schitterend!
we gaan naar Leukerbad in Zwitserland en ik heb er ziiiin inN!!!!