|
|
|
|
 |
|
 |
 |
DJ Zetski
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
|
|
|
Waw zeg... er is hier zoveel verteld geweest... 'k heb maar soms paar seconden tijd gehad om te volgen wegens teveel werk, maar morgen moet ik niet werken, dus kan ik nu lezen
|
|
Apr-03-2006 22:26
|
|
|
 |
 |
DJ Zetski
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
|
|
|
Ik zie tot mijn grote verbazing dat ik door de 2de ronde ben geraakt! Wat een verassing... Ik denk dus echt dat er betere setjes waren dan het mijne, want ik heb enkele fouten gemaakt. Ik kan nu al zeggen waarmee ik punten verlies.
Ik heb trouwens 2 keer opnieuw moeten beginnen, de eerste 2 keer had ik haperingen en ik had geen zin om die eruit te knippen, ik begin liever helemaal opnieuw.
Ik heb eigenlijk 2 mixen opgenomen, en kon moeilijk kiezen welkeen ik ging gebruiken voor de contest. De ene had beter liedjes, en bij de andere waren de overgangen beter gelukt. Ik heb gekozen voor de laatste.
Ik denk dat ik hierbij als 4de zal eindigen (waar ik zeker mee kan leven!!)
|
|
Apr-03-2006 22:38
|
|
|
 |
 |
Real
hi!

Registered: Feb 2004
|
|
|
Aangezien ik over mijn mix net hetzelfde denk als de 2 posts boven mij, kunnen we Tilt eigelijk al uitroepen tot winnaar.
Proficiat.
Uiteraard is de 2e stek voor mij, zodat ik een kus van Aurélie krijg. :x
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
|
|
Apr-03-2006 23:32
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
The Freezzz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by diddi
Kmoet wel effe lachen met de reacties van The Freezzz en Dj Zetski.
Jullie doen nu precies of die mixjes zijn niet goed. Hetgeen ik heb gehoord (en lees de andere reacties ook maar) zijn jullie mixjes wel van een hoog niveau... 
btw, draaien jullie ergens in een club? |
Nee, ik ben pas een kleine 1,5 jaar bezig achter de draaitafels (of iets wat ervoor door moet gaan, want t zijn niet echt goede dingen) op mn slaapkamer gewoon voor mn plezier, daarvoor heb ik wel wat gerommeld met Virtual DJ en dat soort progammatjes. Ik heb een keer kort gedraaid op n coctailparty van mn broer, maar dat stelde niet zoveel voor, verder heb ik geen club ervaring.
Ik wilde nu eigenlijk wel weten wat andere mensen van mijn kunsten vonden, dus daarom had ik me eigenlijk opgegeven. Blijkbaar zijn die kunsten wel aangeslagen, terwijl ik zelf niet helemaal tevreden was over een aantal overgangen in mijn mix, waarvan ik zeker van ben dat ik die beter kan. Maar das nu eenmaal live mixen, daar horen ook fouten bij...
Ik ga nu iig wel verder kijken naar andere DJ-contest en dat soort dingen om misschien ergens een keertje in n club kan draaien of ns een guest-mixje ergens te krijgen. Dat zou wel leuk zijn... 
Apr-04-2006 10:59
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 21:45.
Forum Rules: