Originally posted by Jasperovitsj
Wacht tot ge het beu zijt om elke dag om 6u te moeten opstaan, geen verlof te kunnen nemen wanneer ge wilt en allerlei rottig werk krijgt dat zich maar blijft opstapelen, ge zult snel weer wensen dat ge nog een jaartje langer relaxed had gestudeerd
relaxed gestudeerd, dunno hoor... iedere dag 2uur onderweg, onmogelijke springuren, vervelende werkjes, vakken waar ge t nut ni van in ziet... no thx, ik denk niet dat ik snel heimwee zal hebben naar de studietijd. btw, ik moet ni vroeg opstaan, kan nu zelfs langer blijven liggen als vroeger. + enorm groot pluspunt: money, studeren brengt ni veel op eh...
Aug-26-2005 11:09
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
W00t w00t!!
Jasper: 1 - Tweede zit: 0
Jasper: 2 - Tweede zit: 0
Allé, zeker ben ik ni, maar ik had bij dit examen een beter gevoel dan bij dat van Januari, en toen had ik al een 9...
Registered: Oct 2004
Whiiii
Zalig, ben der ook door! Had er ook veel beter gevoel over dan in januari, maar met 7 herexamens weet ge maar nooit! Manman, pak van mijn hart. Nog nooit zoveel zenuwen gehad als tijdens de proclamatie vanmiddag. But is was worth it . Hihi, kzou wel iedereen kunnen knuffelen . Gelukkig loopt Els (m'n vriendin) hier rond .
Proficiat Eagle en Jasper!! Doet deugd hé . Vooral als ge weet da ge der voor gewerkt hebt!
[edit] Voor pintjes, afspraak op Illusion 18 years?
Sep-14-2005 14:22
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Pheatus
Whiiii
Zalig, ben der ook door! Had er ook veel beter gevoel over dan in januari, maar met 7 herexamens weet ge maar nooit! Manman, pak van mijn hart. Nog nooit zoveel zenuwen gehad als tijdens de proclamatie vanmiddag. But is was worth it . Hihi, kzou wel iedereen kunnen knuffelen . Gelukkig loopt Els (m'n vriendin) hier rond .
Proficiat Eagle en Jasper!! Doet deugd hé . Vooral als ge weet da ge der voor gewerkt hebt!
[edit] Voor pintjes, afspraak op Illusion 18 years?
een maand en half in uw boeken zitten is idd minder fun ma alst dan lukt zijde eens zo blij, proficiat susse