quote:Originally posted by MaGiK54 Burp....... I wonder what would happen if you ate red M&M's.
quote:Originally posted by DarkAngel I wonder what would happen if you ate red M&M's. Fart.....
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by MaGiK54 Fart..... LMFAOOOOOOOO!!!!
Malibu cola with waterpipe rocks........
quote:Originally posted by MaGiK54 Malibu cola with waterpipe rocks........
quote:Originally posted by eieregooie Te laat http://xargon.xs4all.nl/pix/view_al...50504_danssalon Maar t stelt niet zoveel voor, ze zijn behoorlijk gecensureerd geloof ik... het valt gelukkig errug mee welke idioot schiet er nou foto's op zo'n avond... dat wil je toch niet herinneren
burp . shoarma blijft overheerlijk na het werk
___________________ I hate the global warming hoax
quote:Originally posted by DJ_Siesta burp . shoarma blijft overheerlijk na het werk altijd he
quote:Originally posted by Roger altijd he je weet toch ey :shoarma:
quote:Originally posted by DJ_Siesta je weet toch ey :shoarma: Shoarma is so 1999......
quote:Originally posted by Roger het valt gelukkig errug mee welke idioot schiet er nou foto's op zo'n avond... dat wil je toch niet herinneren Ik had wle een foto van jou met een of andere nicht willen hebben hoor... als was t alleen om afpersmateriaal te hebben mocht dat nodig zijn
Zo maar ff een bossie bloemen bij me moeder afgooien....