Dit is toch wel weer nederland ten top he? Je hebt dus ruim twintigDUIZEND mensen die uit hun dak gaan, en twintig mensen die ruim van tevoren wisten dat dat zou gebeuren die gaan klagen....
(vind t trouwens raar dat aan de hand van 20 klachten actie wordt ondernomen, ik heb geen idee hoeveel mensen er in die buurten wonen maar 20 lijkt me niet echt een representatief aantal (ergo, volgens mij zijn dat die paar zeikerds die altijd wat te klagen hebben...
Jammer volk zijn we toch ook af en toe.
Grtz
WooT
Jul-26-2003 20:43
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland
quote:
Originally posted by total woot
Dit is toch wel weer nederland ten top he? Je hebt dus ruim twintigDUIZEND mensen die uit hun dak gaan, en twintig mensen die ruim van tevoren wisten dat dat zou gebeuren die gaan klagen....
(vind t trouwens raar dat aan de hand van 20 klachten actie wordt ondernomen, ik heb geen idee hoeveel mensen er in die buurten wonen maar 20 lijkt me niet echt een representatief aantal (ergo, volgens mij zijn dat die paar zeikerds die altijd wat te klagen hebben...
Jammer volk zijn we toch ook af en toe.
Grtz
WooT
mee eens
Jul-27-2003 17:11
Ferry 0
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2003
Location: Sneek
Inderdaag waarom moeten mensen altijd zeuren echt zielig vind ik zoiets. Voor mijn huis is net geleden een bejaarden te-huis neer gedropt.
"Met name het gedreun van de lage tonen, zeg maar de heipalenregionen, was inderdaad te hard", beaamt Gelredome-manager J. van Amstel.
Dan staan ze dus 1 week lang vanaf 07:00 tot 17:00 palen te heien daar mag je over klagen maar over 1 naggie een feestje 300 meter vanaf je huis naaaah echt te gek voor woorden dit.
___________________
http://www.myspace.com/ferdyandedwin In Stores Now:
Roque Audio - Get Down (Edwin Mulder, Ferdy & Sebastian Davidson Remix)
FM223 - Logic
Ferdy & Rene - Legato
Jul-31-2003 16:15
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Trouwens bizar dat dit topic in de holland section
1180 posts (inmiddels 1181) en 29370 views heeft
Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!
Het was ook gewoon een extreeeem goed feest!
___________________
Jul-31-2003 19:31
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
mwoa.. eerder een onbeschrijflijk goed feest!!!
kwam bij mijn topfeestencharts met stip op nummer 1!
(en verdrong de set van Paul van Dyk@innercity 2000 qua kippenvel)
___________________
Aug-01-2003 10:55
Acidophilus
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Amsterdamned
Zou deze draad ooit dood gaan?
------
___________________
Multilul Creative, Advertising, Media & Communication Consultants Agency
Aug-01-2003 20:04
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Acidophilus
Zou deze draad ooit dood gaan?
------
door dit soort posts zeker niet
kick
Aug-02-2003 05:21
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by Kakao
Het was ook gewoon een extreeeem goed feest!
Ik heb vandaag tijdens m'n werk (ik hoefde vandaag toch geen zak te doen ) de liveset voor de eerste keer helemaal beluisterd... en heb echt ff na zitten te genieten van dit geweldige feest en ondanks de hitte stonden de haartjes weer een paar keer recht overeind
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
ik kan echt niet meer wachten tot ik die dvd in mijn player stop en de klanken van Ian Brown - Fear (Unkle remix) door de speakers hoor!
wat was dat een magisch moment zeg! we kwamen precies om 5 voor 11 binnen en stonden op de tribune recht tegenover Tiësto, geen geluid, uitkijkend over 20.000 mensen die er allemaal ongeloofelijk veel zin in hadden en onwijs benieuwd waren wat er ging gebeuren, spanning in the air en toen vijf minuten later de klanken van fear door het stadium! met mijn beste maatjes om me heen! shit! dat was echt puur kippenvel voor 5 minuten lang!
ja, nu maar hopen dat ze fear er ook daadwerkelijk opzetten!