igår gick jag ner till stan och köpte årets första riktiga glass, strålande solsken och ganska varmt i luften
idag ligger snön vit på marken, och flingorna ser aldrig ut att sina
vaffan?
___________________
man with no sig
Apr-09-2003 12:14
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
ja vad äre som händer...
kom hem i lördags från en weekend i Barcelona.. där vare iaf varmt å sjönt.. tacka vette solen å bada å glass å sommar.. LÄNGTAR till t.shirt väder sååå jävla mkt.....
HÖRS
___________________
One Nation TrancE Nation
Apr-09-2003 12:29
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
ja det är sjukt! Var juh fan 15 grader ute en dag minns jag..riktigt jävla soft, nu får man fan bunkra in sig för att inte få istappar i näsar...blä!
___________________
Apr-09-2003 12:45
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
det kallas för svensk vår...ena dagen får vi varma å gosiga vindar från golfströmmen osv å nästa dag vänder vinden å vi får smaka sibirisk vind...jävla dryg placering geografiskt sett på vårat land...precis i mitten av dessa två
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Apr-09-2003 14:47
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by Vizay
varma å gosiga vindar
man märker ju att du e kär
kommer alltid bakslag varje vår alla glömmer de bara.. besides.. nu blir la sommaren längre eller nåt? brukar va sÅ nästa vecka kommer ju solen tebaka.. enligt meterologerna.. ev. slutet av helgen.
___________________
Tom Cloud - Told You So
Apr-09-2003 15:12
XLA
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Göteborg, Sweden
Heja Västkusten... nästan stabilt väder här ju
Lite kallt iofs... 5 grader Men solen skiner iaf
___________________
Apr-09-2003 15:14
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
men åhh glorie va du ska anmärka mycke på sånt då
XLA: så de e nice väder där borta alltså...ska ju till västkusten på påsklovet så man får hoppas de håller i sig
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Apr-09-2003 15:32
rem_monster
tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Finspång, Sweden
Ty, det är ju April väder!!
Snön faller ner här ganska rejält
Tur bara det inte lägger sig, så mycket i alla fall då skille jag bli något galen.
___________________
Här va´re de tomt
Apr-09-2003 16:05
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
det e konstigt.. även här
tre veckor tidigare var det omkring 20 grad här i Holland, solen skinade och jag åkade på gatarna utan jacka.
nu är det omkring 10 med hård vindar. ibland skiner solen men varmt e det e inte alls...
Originally posted by ScuL
det e konstigt.. även här
tre veckor tidigare var det omkring 20 grad här i Holland, solen skinade och jag åkade på gatarna utan jacka.
nu är det omkring 10 med hård vindar. ibland skiner solen men varmt e det e inte alls...
förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå....
___________________
Daniel
Apr-09-2003 16:36
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken
___________________
man with no sig
Apr-09-2003 17:34
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Location: Sweden
quote:
Originally posted by reveal
nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken
Snöat i 7 timmar....Här har det inte kommit något alls ännu iaf...Men det regnar som fan istället...