Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Question Pour Mes Cousins !
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
rongerabbit
Ed Bangers Crew



Registered: Oct 2002
Location: Montreal, Canada
Question Pour Mes Cousins !

Salut,

je reviens en Belgique pour visiter ma famille et mes amis car j'ai demenage a Montreal, et je voulais avoir quelques renseignements.

Je viens du 18 Juillet au 8 Aout.

D'apres ce que j'ai vu, le plus gros evenement pendant cette periode serait 'I Love Techno'. Quand j'ai vu les Djs qui allaient performer, j'etais plutot impressione !
Christian Varela
Terence Fixmer (live)
Paul Langley
Dave Clarke
Ade Fenton
Roger Sanchez
ScanX (live)
Marco Bailey
Umek
Agoria
Sven Väth
Deetron
Filterheadz (live)
Jan Van Biesen
Luke Slater


Mais enfin bon, je n'ai jamais ete a ce genre de festival, et je ne sais pas a quoi m'attendre c'est pour ca que je viens a vous.

Est-ce que vous avez d'autres propositions ? Ou des conseils ?

Merci d'avance.

Old Post Apr-22-2003 22:34  Belgium
Click Here to See the Profile for rongerabbit Click here to Send rongerabbit a Private Message Visit rongerabbit's homepage! Add rongerabbit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer



Registered: May 2002
Location: Paris

Où se déroule ce fameux festival ???

Je sais qu'il y a des festivals dans le Nord et en Bretagne, tous techno mais pas dutout trance. A part ça, ya la hollande, la Belgique et l'Angleterre. Essaie de voir si ya qque chose, il devrait y avoir Mysteryland en Aout, et ce n'est pas à rater

Last edited by choukri on Apr-23-2003 at 09:20

Old Post Apr-23-2003 09:14  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by choukri
il devrait y avoir Mysteryland en Aout, et ce n'est pas à rater


Ouais j' y ai pensé aussi à la ML et aus SENSATION aussi mais le pb, c' est que son séjour est pile-poil entre les 2, et avec id-t y a pas d' autres big events aux dates où il arrive.


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-23-2003 09:36  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rongerabbit
Ed Bangers Crew



Registered: Oct 2002
Location: Montreal, Canada

Oui, j'ai deja regarde Mysteryland mais je serai deja de retour a ce moment la.

Si vous voulez plus d'info sur le festival 'I Love Techno', allez sur www.ilovetechno.be

Sinon, merci pour les commentaires

Old Post Apr-23-2003 11:32  Belgium
Click Here to See the Profile for rongerabbit Click here to Send rongerabbit a Private Message Visit rongerabbit's homepage! Add rongerabbit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Liège - Luik - Luttïch

Ca se passe donc à Gand (Gent), j'y suis allé deux fois déjà, c'est vraiment le top en Europe. L'ambiance est terrible, tout est couvert et chaque année c'est full ... donc faudra pas tarder pour être avec les 30 000 autres chanceux!


___________________

Old Post Apr-23-2003 16:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Question Pour Mes Cousins !
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #7 Markus Schulz - Global DJ Broadcast 10-25-04 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackZhi-Vago - Celebrate The Love [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:41.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!