טוב לא הייתי פה שבוע וחצי..
עשיתי את ליל סדר בבסיס וטחנתי בשבוע האחרון שמירות של 2-6 כמו מניאק!!! (כלומר לשמור שעתיים ואז 6 שעות לא לשמור)
ושימו לב לתפריט המשובח שאכלתי בצבא בשבוע וחצי האחרון:
ארוחת בוקר - מצה עם גבינה לבנה "סקי"
ארוחת צהריים - מצה עם שוקולד
וארוחת ערב - מצה עם ריבה!
בקיצור שבוע הבא אני אמור לסגור עוד פעם שבת ולצאת אחרי זה רבעוש בגלל יום העצמאות...
ואני ממש לא רוצה לצאת פראייר שסגר שתי שבתות בטירונות 02 אז אם למישהו יש עצות להביא לי איך להעלות את החום כדי להוציא גימלים אני יודה לו מאוד!!!
וגם..
תעדכנו אותי קצת מה קרה פה..!
איך היה באילת למי שהלך?!
איך הסט של ארמין? מישהו שמע?
Apr-23-2003 07:24
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
אתה יודע אחיי אני מאוד אנשים כמוךך
בכול מקום נותנים את הנשמה שלהם למרות שהמקום לא הכי יוצלח
אבל אצלך זה אחרת רבאאק זה טירונות 02 ומזיינים אותךךך
היה לי פעם חבר שגם היתה לו טירונות 02 הוא לא נישאר שבת אחתת
וקילל גם את המפקד שלווו
אבל אחי כך את זה באיזי בסוף זה עובררר
___________________
Apr-23-2003 10:49
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
quote:
Originally posted by itamarsan
אתה יודע אחיי אני מאוד אנשים כמוךך
מאוד מה?
Apr-23-2003 12:11
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מאוד מה?
מאוד מוזר... הנוער של היום!!
קיבלת שלשוש בגלל החג...
וזה למה סגרת שבת... שיתקזז
הם לא פראיירים אצלך כנראה...
וכל הזין לך בקשר לסגירת שתי שבתות
אבל אתה לא חושב שעדיף זה מאשר להשאר יום העצמאות בצבא?
עזוב שאתה יוצא פראייר שב 02 אתה סוגר שתי שבתות... אתה מתקמבן על חגים בבית...
תחשוב על זה ככה
___________________
.
Apr-23-2003 12:47
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
מממ אפשר לשתות גיר אחי יענתו גיר כזה של הבתי ספר
אני זוכר שמישהו בכיתה שלי עשה את זה פעם וזה באמת מעלה תחום
___________________
Apr-23-2003 12:51
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מאוד מוזר... הנוער של היום!!
קיבלת שלשוש בגלל החג...
וזה למה סגרת שבת... שיתקזז
הם לא פראיירים אצלך כנראה...
וכל הזין לך בקשר לסגירת שתי שבתות
אבל אתה לא חושב שעדיף זה מאשר להשאר יום העצמאות בצבא?
עזוב שאתה יוצא פראייר שב 02 אתה סוגר שתי שבתות... אתה מתקמבן על חגים בבית...
תחשוב על זה ככה
כן אתה צודק..אתה לא היחיד שאומר לי את זה אבל תאכלס אני מעדיף לצאת שישי ואז עוד פעם שישי..
אני לא צריך את הרבעוש הזה של יום העצמאות..!
Apr-23-2003 12:54
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
כן אתה צודק..אתה לא היחיד שאומר לי את זה אבל תאכלס אני מעדיף לצאת שישי ואז עוד פעם שישי..
אני לא צריך את הרבעוש הזה של יום העצמאות..!
אתה מעדיף להיות פעמיים יומיים בבית מאשר 4 רצוף?
לא שיקול משהו לפי דעתי...
עד שאתה מספיק להנות בסופשבוע אתהצריך לחזור כבר... וככה יש לך 4 ימים לבלות
וחוץ מזה... המסיבות ביום העצמאות סופניות
___________________
.
Apr-23-2003 13:05
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
שים מלא בצל בגרביים ולך לישון...בבוקר יהיה לך שם כוויות...
ותוציא רגילה.
כמובן שאתה לא מוריד את הגרביים עד הבוקר..
יאללה בהצלחה
___________________
Apr-23-2003 13:34
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
לא בצל
תפוח אדמה
אין בצל בצבא יותר (קיצוצים)
חיחיחי
Apr-23-2003 13:35
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
הממממ לעשות לעצמי כוויות?
נשמע כואב.......
Apr-23-2003 13:41
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
זה לא כואב אחי
זה עושה סימנים
ואתה צריך לשחק אותה כאילו כואב לך
למרות שיש אנשים שזה באמת כואב להם
לטווח הרחוק, אם אתה רוצה כמות רצינית של גימלים
צור איתי קשר ואני ישבור לך את כל העצמות
חחח
לא מה שאתה חושב...
Apr-23-2003 13:44
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
זה לא כואב אחי
זה עושה סימנים
ואתה צריך לשחק אותה כאילו כואב לך
למרות שיש אנשים שזה באמת כואב להם
לטווח הרחוק, אם אתה רוצה כמות רצינית של גימלים
צור איתי קשר ואני ישבור לך את כל העצמות