Registered: Dec 2001
Location: somewer in da middle
רוצים להראות תמונות בפורום?
OK ,בגלל שראיתי הרבה שהסתבכו בלשים תמונות במקום (עם לינקים ממקומות שונים כמו טריפוד וכו אז הנה אחלה אתר שאפשר לשים בו תמונות ולהשתמש ב "IMG" ממנו בליבעיה: http://www.frailart.net
___________________
http://who.issexy.tv/djentlman.jpg
i'll keep this signature ti'll i wont feel any pain And Y? well I'M KICKING MYSELF CAUSE I KNOW THIS PLACE A LOT OF TIME AND NEVER ENTERED THE FORUMS OR DA CHAT!"
*sig edited - image exceeds width, height, and KB restrictions - please read signature guidelines*
Apr-27-2003 13:16
TTman
Barca, Barca, Barca !!!
Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
וואלה אחי, שיחקת אותה...
___________________
Apr-27-2003 13:22
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אני חושב שהשרת של אהל שם יותר שווה
(ד"א בקרוב אני אכין שם יוזר בשביל שכולכם תוכלו ישר להעלות לשם ולא דרכי)
ואז גם יתחיל עידן חדש של
FXP
MUHAHAHA
___________________
Never again.
Apr-27-2003 13:59
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
kewl 10x
___________________
Apr-27-2003 15:05
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
אני חושב שהשרת של אהל שם יותר שווה
(ד"א בקרוב אני אכין שם יוזר בשביל שכולכם תוכלו ישר להעלות לשם ולא דרכי)
ואז גם יתחיל עידן חדש של
FXP
MUHAHAHA
ואלה שווה גבר
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire